網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月28日 星期四

王晶女幫到手 《愛•回家》何君誠趕住追 [壹週刊 - 1351] __,王晶女,愛•回家,何君誠,王晶,王子涵,M1,

探熱針王晶女幫到手 《愛•回家》何君誠趕住追無綫去年高層大執位,戲劇組揸弗人曾勵珍明升暗降變成顧問後,杜之克聯乘余詠珊的新勢力正式坐正,曾系馬房藝人工作量愈來愈少,人心惶惶。另一邊廂,老豆王晶是殼王陳國強同學的王子涵,入無綫成為最新「米飯班主」,一班二打六為要爭取拍劇機會,對王晶女落足鞋油,在《愛•回家》做老闆的何君誠,更加追到出面。因父之名去年六月賣身無綫八年的王子涵,有個跟老闆陳國強由細玩到大 ...


探熱針

王晶女幫到手 《愛•回家》何君誠趕住追

無綫去年高層大執位,戲劇組揸弗人曾勵珍明升暗降變成顧問後,杜之克聯乘余詠珊的新勢力正式坐正,曾系馬房藝人工作量愈來愈少,人心惶惶。

另一邊廂,老豆王晶是殼王陳國強同學的王子涵,入無綫成為最新「米飯班主」,一班二打六為要爭取拍劇機會,對王晶女落足鞋油,在《愛•回家》做老闆的何君誠,更加追到出面。

因父之名

去年六月賣身無綫八年的王子涵,有個跟老闆陳國強由細玩到大的老豆王晶撐住,被安排做《姊妹淘》扮靚節目主持,又拍台慶劇《城寨英雄》,近日鄭則士回巢出力的新劇《火線下的江湖大佬》,王子涵都有份,簽約半年多啲,已經做到冇停手。

朝中有人好辦事,有老豆鋪橋搭路的王子涵,亦冇避嫌,公開多謝王晶為她帶來現成的人脈網絡。

「佢係王晶個女,人人都會俾面,有乜活動去蒲去玩,一定預埋佢,最緊要係打好關係!好似早排王晶入無綫幫自己監製部新劇搵人,幾乎全公司後生嘅演員都有份去 casting,僧多粥少,如果王子涵喺晶哥身邊講幾句,機會自然大好多。」知情者說。

據了解,去年王晶為無綫開拍一部中港合資古裝劇,便用了王祖藍和鍾嘉欣;稍後會再開一部以賭為題材的新劇,預咗黃宗澤、李詩韻孭飛外,無綫亦有意栽培新人上位,所以一班冇派系冇馬房照的藝人,幾乎全部被通知試鏡。

主動埋堆 何君誠

翟威廉

周志文

李晉強

機不可失

「好似何君誠咁,本來喺《愛•回家》戲份好重,當時佢仲好開心咁周圍話俾人知自己孭正,不過珍姐落馬後,套劇都要摺埋。要幫自己諗定後路;所以佢近排同 Ada(王子涵)玩得好埋,除咗一班人聚會,私底下都好進取,經常單獨約 Ada睇戲食飯,擺明車馬咁追。

「另外大孖周志文舊年因為唔停溝女,俾樂小姐解約叮走,雖然離開咗無綫,但佢有黐住一班舊同事玩,亦都成日借啲意埋 Ada身,約佢去蘭桂坊飲嘢,無非係借機會就講吓自己嘅慘況,就算返唔到無綫,都搏吓機會拍電影。」知情者說。

何君誠搏大霧追、周志文搏同情,一班二打六例如香港先生李晉強、翟威廉亦冇走雞,只要王子涵有份出現的聚會,都盡量出席,機不可失。

初入無綫時,一班藝人有聚會,已經預埋王子涵。

新年 P

聖誕 P

王子涵未入無綫前,曾經簽莊思敏揸弗的模特兒公司,也試過著內衣褲行騷。

王子涵跟老豆感情好,但至今只拍過老豆一部戲,並屬客串性質。

因為老豆關係,王子涵細個已經識發哥、劉華等巨星,可說是在明星堆中長大。

夠照

星二代有冇料其次,最緊要係家中星爸或者星媽夠照夠牙力,例如老豆係成龍的房祖名,或者爹哋叫曾志偉的曾國祥,努力做同唔努力都一樣,但圈中人照俾面,唔顧細都顧大。

房祖名

在老豆成龍穿針引線下, 04年簽約楊受成的英皇娛樂加入娛樂圈,一入行即有機會擔任電影《千機變 II之花都大戰》男主角,兼唱埋主題曲。 05年成龍又出手,安排房祖名在爾冬陞執導的電影《早熟》做男一,另外導演陳木勝、姜文等,亦因成龍關係,先後用房祖名。

曾國祥

02年入行,在老豆曾志偉安排下,先為陳可辛擔任助理及場務等幕後工作,之後有機會在吳君如的《金雞》演出一角。為兒子事業鋪路外,追女仔志偉亦幫到手! 14年為無綫監製劇集《 M Club》,劇中演少女版李麗珍的王敏奕深得志偉歡心,曾國祥更在老豆推波助瀾下,成功將對方追到手,志偉對未來媳婦亦很關照,之後又安排她拍電影《麻雀王》做女主角。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!