網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月15日 星期一

【揭盅啦!】伊能靜宣佈陀B女 同囡囡做姊妹 __,伊能靜,

台灣女星伊能靜與內地男星秦昊成功造人,但一直未公開BB性別,早幾日佢陪唔到老公去柏林行紅地氈時,喺微博撰文為老公加油,仲留言暗示腹中的「小小秦」係B仔。不過大家唔使再估估吓,今日伊能靜就喺facebook度貼咗張超聲波相,再加咗啲「It'sagirl」嘅文字,宣佈陀女。佢仲留言話:「情人節快樂~~~爸爸的小情人~~~媽媽的知心姐妹~~~在肚肚裏也快樂喔~~」已經46歲嘅伊能靜話要同囡囡做知心姊妹, ...




其他影片:>>






台灣女星伊能靜與內地男星秦昊成功造人,但一直未公開BB性別,早幾日佢陪唔到老公去柏林行紅地氈時,喺微博撰文為老公加油,仲留言暗示腹中的「小小秦」係B仔。不過大家唔使再估估吓,今日伊能靜就喺facebook度貼咗張超聲波相,再加咗啲「It's a girl」嘅文字,宣佈陀女。佢仲留言話:「情人節快樂~~~ 爸爸的小情人~~~ 媽媽的知心姐妹~~~ 在肚肚裏也快樂喔~~」已經46歲嘅伊能靜話要同囡囡做知心姊妹,睇嚟佢好有信心同囡囡唔會有代溝。有唔少網民都留言恭喜佢,仲話伊能靜同前夫庾澄慶育有一子小哈利,今次有埋BB女就可以湊夠一個好字。真係恭喜晒!


鍾意就快D Share啦!