網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月21日 星期一

任賢齊:電腦遭黑客入侵 任賢齊險失成副身家 __,任賢齊,數碼新聞,電腦,

對於再次成為不法之徒目標,任賢齊即時報警處理。next1/1pre任賢齊(小齊)早前父親遇電話騙案,幸最終無損失,估不到,小齊再成為不法之徒目標,被黑客入侵電腦,差點成副身家「無晒」。小齊接受《東網》訪問時詳述事發經過,他謂:「有個黑客入侵咗我部電腦,用我個電郵戶口去信畀我一間銀行,要求將啲錢匯入一個銀行戶口,因為銀行覺得可疑,就打畀我問,咁就發現咗呢件事。」小齊直言已報警處理,暫時亦未知自己有否 ...


對於再次成為不法之徒目標,任賢齊即時報警處理。

next 1/1 pre

任賢齊(小齊)早前父親遇電話騙案,幸最終無損失,估不到,小齊再成為不法之徒目標,被黑客入侵電腦,差點成副身家「無晒」。小齊接受《東網》訪問時詳述事發經過,他謂:「有個黑客入侵咗我部電腦,用我個電郵戶口去信畀我一間銀行,要求將啲錢匯入一個銀行戶口,因為銀行覺得可疑,就打畀我問,咁就發現咗呢件事。」

小齊直言已報警處理,暫時亦未知自己有否損失,正值查核中。不過,小齊揚言即使知悉損失數目亦拒絕透露!問小齊電腦內還有甚麼機密文件?小齊表示:「有屋企生活照,同埋好多私人資料。」

除了報警,小齊更於今朝作進一步行動,他謂:「我今朝即刻叫律師同我持有戶口嘅銀行講聲,所有大額滙款,千祈唔好轉。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!