網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月21日 星期一

謝安琪密實長裙見人 陳凱琳反露腿搶焦 __,凱琳,謝安琪,陳凱琳,

謝安琪(左圖)嘅海報造型就撼贏陳凱琳,不過今日陳凱琳就反露腿搶鏡噃!next1/1pre佢仲自嘲唔係長腿,係肉腿嚟!next1/1pre不過佢今日淨係晒手臂,好密實囉!next1/1pre相反陳凱琳就晒美腿,又晒鎖骨!next1/1pre佢話已經盡咗力喇,想個造型淒美啲!next1/1pre究竟喺劇中邊個搶贏鄭嘉穎?next1/1preKay喺《殭》嘅宣傳海報大騷長腿!next1/1pre而陳凱琳 ...


謝安琪(左圖)嘅海報造型就撼贏陳凱琳,不過今日陳凱琳就反露腿搶鏡噃!

next 1/1 pre

佢仲自嘲唔係長腿,係肉腿嚟!

next 1/1 pre

不過佢今日淨係晒手臂,好密實囉!

next 1/1 pre

相反陳凱琳就晒美腿,又晒鎖骨!

next 1/1 pre

佢話已經盡咗力喇,想個造型淒美啲!

next 1/1 pre

究竟喺劇中邊個搶贏鄭嘉穎?

next 1/1 pre

Kay喺《殭》嘅宣傳海報大騷長腿!

next 1/1 pre

而陳凱琳就得胸骨!

next 1/1 pre

女神謝安琪(Kay)在將軍澳電視城為無綫新劇《殭》拍攝宣傳片,而早前《殭》的宣傳海報中,謝安琪大騷長腿,率先撼贏低胸上陣的陳凱琳!不過今日,以晚裝長裙示人的謝安琪,性感程度明顯不及露腿的陳凱琳,問到兩人是否鬥性感?謝安琪笑說:「我哋都好凍,已經好盡力,想個造型淒美啲,少少性感啦。」講到網民大讚她在《殭》海報的造型,她笑說:「我對腳好短,一定唔係長腿,腳仔仲肥肥哋,係『肉』腿先啱。」

Kay指劇中不會有性感造型,因為飾演法醫,問到在劇中與陳凱琳誰會爭贏鄭嘉穎?她說:「到時大家睇,但現實中就好明顯。(有冇親熱戲?)有接吻戲,但都係點到即止。(陳凱琳有冇監場?)冇,唔會嘅。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!