掃呢頁CODE去手機

2016年4月14日 星期四

甄珍方逸華 閨密拖手 [壹週刊 - 1362] __,甄珍,M1,

六嬸同甄珍拖晒手行,感情好到呢!同你吟一吟甄珍方逸華 閨密拖手好姊妹老死閨密……以上字眼,用嚟形容67歲甄珍同85歲六嬸方逸華,一定冇錯!同謝賢結婚三年就離婚,同才子劉家昌生埋仔,但夫婦關係維持唔到雙位數,九年就散;不過,同六嬸嘅友情,始終如一。兩老死約去四季酒店國金軒開飯,經過ifc,行LaneCrawford睇鞋,貴冇所謂,但太潮,十分鐘唔夠,兩個手拖手,走!耆英約會,難得劉子千唔怕悶,照陪! ...


六嬸同甄珍拖晒手行,感情好到呢!

同你吟一吟

甄珍方逸華 閨密拖手

好姊妹老死閨密……以上字眼,用嚟形容 67歲甄珍同 85歲六嬸方逸華,一定冇錯!

同謝賢結婚三年就離婚,同才子劉家昌生埋仔,但夫婦關係維持唔到雙位數,九年就散;不過,同六嬸嘅友情,始終如一。兩老死約去四季酒店國金軒開飯,經過 ifc,行 Lane Crawford睇鞋,貴冇所謂,但太潮,十分鐘唔夠,兩個手拖手,走!

耆英約會,難得劉子千唔怕悶,照陪!甄珍呢個仔,唔話得。

啲鞋同袋擺明唔啱自己,但 85歲六嬸一樣睇到好入神。

肯抽時間陪媽咪同班耆英 auntie出街食飯,劉子千都算孝順。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!