掃呢頁CODE去手機

2016年4月14日 星期四

方力申:訪問小方彈出 34C靚女徐溢愛晒身材 __,小方,方力申,

小方已經唔係重點,焦點去晒徐溢度呀!今日方力申喺美國睇籃球比賽嗰陣,被一名內地靚女體育記者採訪,估唔到呢位靚女記者一出,就引嚟極大迴響,令到唔少網友都火速起底!今年27歲嘅徐溢,畢業於武漢大學藝術學系,而身形亦都相當正斗,分別係34C、24、35,標準葫蘆身形兼有前有後。而本身係演員嘅佢,都拍過唔少電影,好似《2012來了》、《遺失的美好》等等,及後佢就轉向內地某知名網站擔任體育記者,憑住一副甜美 ...


小方已經唔係重點,焦點去晒徐溢度呀!

今日方力申喺美國睇籃球比賽嗰陣,被一名內地靚女體育記者採訪,估唔到呢位靚女記者一出,就引嚟極大迴響,令到唔少網友都火速起底!今年27歲嘅徐溢,畢業於武漢大學藝術學系,而身形亦都相當正斗,分別係34C、24、35,標準葫蘆身形兼有前有後。而本身係演員嘅佢,都拍過唔少電影,好似《2012來了》、《遺失的美好》等等,及後佢就轉向內地某知名網站擔任體育記者,憑住一副甜美樣子火速走紅。

而本身擁有驕人上圍嘅佢,不時喺微博上載多張自拍同埋做運動嘅相,張張都相當火辣誘人,令網友都話大飽眼福!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!