網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月28日 星期四

何傲兒瞬間執樣 [壹週刊 - 1364] __,傲兒,何傲兒,M1,

執靚個樣、著住熱褲嘅何傲兒,仲晒埋長腿,現身百德新街。同你吟一吟何傲兒瞬間執樣傲兒BB同周子揚甩拖之後,真係毫不寂寞,之前俾人影到佢同個講普通話嘅中年男人,喺海洋公園掟公仔同睇魚,佢就話對方只係朋友,大家只係交流吓文化咁話喎!何傲兒喺車入面不停補妝,就連眼睫毛都黐埋先肯落車。早幾晚八珍見到傲兒BB坐住老豆架車,喺銅鑼灣百德新街出現,唔知係咪又約咗人交流文化呢?不過坐喺車入面嘅佢,係咁不停補妝,搽到 ...


執靚個樣、著住熱褲嘅何傲兒,仲晒埋長腿,現身百德新街。

同你吟一吟

何傲兒瞬間執樣

傲兒 BB同周子揚甩拖之後,真係毫不寂寞,之前俾人影到佢同個講普通話嘅中年男人,喺海洋公園掟公仔同睇魚,佢就話對方只係朋友,大家只係交流吓文化咁話喎!

何傲兒喺車入面不停補妝,就連眼睫毛都黐埋先肯落車。

早幾晚八珍見到傲兒 BB坐住老豆架車,喺銅鑼灣百德新街出現,唔知係咪又約咗人交流文化呢?不過坐喺車入面嘅佢,係咁不停補妝,搽到成面粉之外,仲攞出假眼睫毛係咁黐,黐得非常熟手,就算不斷有拖喼自由行眼望望,傲兒 BB都一於少理,短短三、四分鐘已經執番靚個樣!

之前,俾周子揚踢爆傲兒爸爸好想女兒結識有錢人,睇落,係要執完樣先肯落車,仲著住條熱褲晒長腿,傲兒 BB嘅戰鬥格,的確唔嘢小!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!