網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月28日 星期四

【經典再現】譚玉瑛姐姐勁霸氣狂寸伊健 __,伊健,譚玉瑛,鄭伊健,

伊健難得同譚玉瑛同場,但就對方呼喝~藝人鄭伊健及譚玉瑛在銅鑼灣出席應用程式公司活動,伊健一出場更笑言:「歡迎收睇《430穿梭機》現場版!」譚玉瑛姐姐聽罷即謂:「你係咪講遲咗十幾年呢?」在活動上,譚玉瑛姐姐霸氣十足,即使二人獲司儀邀請即場玩夾公仔機時,伊健為表風度「ladyfirst」,但她即回應謂:「我叫你玩先呀!」令伊健不敢不遵從!受訪時,伊健表示譚玉瑛是大師姐,更謂很多人看到她都會肅然起敬:「 ...


伊健難得同譚玉瑛同場,但就對方呼喝~

藝人鄭伊健及譚玉瑛在銅鑼灣出席應用程式公司活動,伊健一出場更笑言:「歡迎收睇《430穿梭機》現場版!」譚玉瑛姐姐聽罷即謂:「你係咪講遲咗十幾年呢?」在活動上,譚玉瑛姐姐霸氣十足,即使二人獲司儀邀請即場玩夾公仔機時,伊健為表風度「lady first」,但她即回應謂:「我叫你玩先呀!」令伊健不敢不遵從!

受訪時,伊健表示譚玉瑛是大師姐,更謂很多人看到她都會肅然起敬:「就算你哋熟悉嘅錢國偉都驚佢㗎。不過佢有一樣嘢係只有佢先做到,因為佢過目不忘,我真係好差,做唔到好似佢咁,又可以親切對住個鏡頭,又可以背到稿,佢救我哋好多次,我諗嗰時周星馳都係佢救,所以我自卑,轉型去做演員。」不過譚玉瑛卻笑言只是大家對她十分遷就:「令我覺得自己係一個長輩。」

一個月用六位數買game

提到玩電動,活動上自認「遊戲測試員」的伊健大爆其母都識打機:「我話畀佢聽有呢啲嘢,佢都有玩,飲茶啲點心未到佢就會玩。」而不玩電玩的譚玉瑛笑言若收到朋友在社交網站遊戲邀請就會無視。問伊健大概投資多少錢在遊戲之上?他笑言累積一定有六位數字:「以前一部電腦要四萬蚊!當然依家都要。(你太太冇投訴?)佢都有玩,不過係另一啲,同埋有啲佢都會陪我一齊玩,有時有啲遊戲要兩個人、四個人一齊先玩到。」伊健更透露曾有遊戲公司曾找他傾談遊戲開發,唯當時因時間問題而合作不成。另外他表示最近接觸一種「模擬世界」的遊戲,大讚3000呎深海底逼真,不過譚玉瑛姐姐即時再現霸氣:「你去過3000呎海底咩?」

談到兒童節目出身的蓋世寶被指與TB導演阿寶行埋,譚玉瑛姐姐雖表示與她熟悉,但只在工作上:「我幫你問吓佢(認識該導演?)喺公司見過。(佢哋行得好埋?)冇乜特別感覺。」在傍的伊健即時護駕謂:「不如咁啦,最緊要係開心嘛!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!