掃呢頁CODE去手機

2016年4月21日 星期四

【爸爸去哪兒?】同霆鋒聚少離多 栢芝5歲細仔Quintus拒見老竇 __,爸爸去哪兒,謝霆鋒,霆鋒,栢芝,張栢芝,Quintus,

張栢芝自從同謝霆鋒離婚後,兩個囝囝Lucas同Quintus就跟住阿媽栢芝,過住「游牧生活」,先後去過加拿大同新加坡生活,但佢哋最後都係情歸香港,返咗香港重新投入生活。其實今年8歲Lucas同5歲Quintus都到咗適學年齡,但有指因為之前栢芝經常為佢哋請假,搞到好多學校都唔肯收,好在栢芝o依家信咗基督教,多咗好多教友朋友,o依家就得到鄧萃雯同牧師嘅幫助,令兩子順利入咗沙田嘅基督教學校。孟母三遷嘅 ...




其他影片:>>






張栢芝自從同謝霆鋒離婚後,兩個囝囝Lucas同Quintus就跟住阿媽栢芝,過住「游牧生活」,先後去過加拿大同新加坡生活,但佢哋最後都係情歸香港,返咗香港重新投入生活。其實今年8歲Lucas同5歲Quintus都到咗適學年齡,但有指因為之前栢芝經常為佢哋請假,搞到好多學校都唔肯收,好在栢芝o依家信咗基督教,多咗好多教友朋友,o依家就得到鄧萃雯同牧師嘅幫助,令兩子順利入咗沙田嘅基督教學校。孟母三遷嘅栢芝,為咗方便兩個仔返學,仲有意搬返大埔康樂園居住,等兩個仔唔使舟車勞頓,真係廿四孝阿媽!成日講阿媽,不如講下爸爸去哪兒自從霆鋒同王菲世紀復合之後,好多人都關注佢哋幾時會結婚,噚日王菲嗰女竇靖童都話唔介意阿媽同霆鋒結婚,開晒綠燈,唔知霆鋒兩個囝囝又接唔接受呢!今日出版嘅報道就話,霆鋒近年主力喺大陸賺人仔,根本好少時間陪兩個仔。小朋友同爸爸少見面,自然會生保。據周刊引述嘅栢芝友人稱,Quintus成幾個月先見到霆鋒一次,大大吓,都唔想見霆鋒,連同祖母拉姑(狄波拉)嘅家庭聚會,都扭計唔去,連栢芝都搞佢唔掂,所以近呢半年謝家嘅飯局,都只有大哥Lucas出席。

栢芝同兩個囝囝感情要好,相反同老竇霆鋒就有啲疏離。 去年,栢芝有兩個寶貝仔同佢慶祝生日,睇佢個樣幾冧。 栢芝不時帶住兩個仔四圍去。
網民經常係唔同地方捕捉到佢三母子嘅蹤影。 Quintus:「我唔要你抱!」設計對白 霆鋒四月初又比大陸傳媒影到佢到王菲拍拖拖!
霆鋒同王菲世紀復合。 王菲女兒竇靖童都講明唔介意阿媽再婚。

鍾意就快D Share啦!