掃呢頁CODE去手機

2016年4月21日 星期四

拍 ViuTV 林保怡他條 [壹週刊 - 1363] __,ViuTV,Viu,林保怡,M1,

喺《瑪嘉烈與大衞系列:綠豆》中做的士佬嘅林保怡,是日專登揸車去南灣跑步。同你吟一吟拍ViuTV 林保怡他條令無綫流失咗三成觀眾嘅ViuTV,講明唔會投放彈藥製作電視劇,用真人騷同爆紅韓劇,一樣成功搶到收視。目前唯一自家製劇集得《瑪嘉烈與大衞系列:綠豆》,劇集一星期做兩晚,就算邊拍邊播,通告都唔太密,同周家怡做一對嘅大衞林保怡,仲有時間做運動keep住狀態。早個禮拜,林保怡專登揸車去南灣附近跑街,比 ...


喺《瑪嘉烈與大衞系列:綠豆》中做的士佬嘅林保怡,是日專登揸車去南灣跑步。

同你吟一吟

拍 ViuTV 林保怡他條

令無綫流失咗三成觀眾嘅 ViuTV,講明唔會投放彈藥製作電視劇,用真人騷同爆紅韓劇,一樣成功搶到收視。

目前唯一自家製劇集得《瑪嘉烈與大衞系列:綠豆》,劇集一星期做兩晚,就算邊拍邊播,通告都唔太密,同周家怡做一對嘅大衞林保怡,仲有時間做運動 keep住狀態。

早個禮拜,林保怡專登揸車去南灣附近跑街,比較起外景接廠景,冇乜幾可會瞓到屋企張床嘅大台劇,廿幾年來,最他條呢次。

林保怡係「大國豐臣」嘅人, ViuTV開劇,除咗外援周家怡同廖碧兒,當然會用番自己友。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!