掃呢頁CODE去手機

2016年4月21日 星期四

行李密碼鎖被動 林曉培唔見名牌戒嬲爆 __,林曉培,

林曉培隻名牌戒指仲要係為咗做善事先買。台灣歌手林曉培(Shino)即將聯同樂隊Soler及關楚耀開騷,但Shino啱啱喺微博大呻被偷戒指,原來佢當初為咗做善事買咗隻戒指,點知畀人偷咗,難怪佢嬲爆!佢留言話:「難得遇見這麼有意義的奢侈品,幾個月前當工作獎賞刷(買)了她,今天台北飛香港,搭車到了廣州酒店,要打開(行李)才發現密碼鎖被動過了!很緊張打開,第一就找飾品盒子,只有她不見了,怒爆!誰手這麼賤? ...


林曉培隻名牌戒指仲要係為咗做善事先買。

台灣歌手林曉培(Shino)即將聯同樂隊Soler及關楚耀開騷,但Shino啱啱喺微博大呻被偷戒指,原來佢當初為咗做善事買咗隻戒指,點知畀人偷咗,難怪佢嬲爆!佢留言話:「難得遇見這麼有意義的奢侈品,幾個月前當工作獎賞刷(買)了她,今天台北飛香港,搭車到了廣州酒店,要打開(行李)才發現密碼鎖被動過了!很緊張打開,第一就找飾品盒子,只有她不見了,怒爆!誰手這麼賤?這該問X航嗎?從沒遇過這麼誇張的事!扯!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!