網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月9日 星期一

【爆相爆片】大肚嘉欣老公傍實 同家人溫哥華食飯慶祝母親節 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣今日趁母親節喺微博公佈陀B,佢話:「母親節快樂!很快,我會進入人生另一個階段:做媽媽!我非常期待、異常興奮!當兩個心連成一個,感覺很奇妙!下年的母親節,會是怎樣的呢?lovelovelove。」《蘋果》今日WhatsApp嘉欣BB,佢回覆咗微笑、合十同錫錫圖案,一切盡在不言中。到底安胎中嘅嘉欣BB情況係點?今日有讀者Stephy喺香港時間今早約10點,喺溫哥華一間中國酒樓撞到嘉欣BB挺着大肚 ...


鍾嘉欣今日趁母親節喺微博公佈陀B,佢話:「母親節快樂!很快,我會進入人生另一個階段:做媽媽!我非常期待、異常興奮!當兩個心連成一個,感覺很奇妙!下年的母親節,會是怎樣的呢?love love love。」《蘋果》今日WhatsApp嘉欣BB,佢回覆咗微笑、合十同錫錫圖案,一切盡在不言中。到底安胎中嘅嘉欣BB情況係點?今日有讀者Stephy喺香港時間今早約10點,喺溫哥華一間中國酒樓撞到嘉欣BB挺着大肚去開餐,讀者透過《蘋果》「爆相爆片」提供咗2張相,讀者Stephy話:「大家都出去食慶祝母親節,酒樓好爆吓,我見到嘉欣同老公Jeremy,仲有嘉欣父母,姐姐一家同細佬,佢哋八、九人坐一圍,因為嘉欣起身去廁所,我就見到佢。嘉欣個肚都幾大,估計至少有四、五個月,佢行動都唔論盡,手又好瘦,我見佢胃口都幾好,有飲湯。」嘉欣BB着住牛仔背心,紮起馬尾,佢老公Jeremy坐隔離,全程貼身服待。

嘉欣今年2月同老公Jeremy喺溫哥華結婚 (資料圖片) 讀者Stephy喺香港時間今早約10點,喺溫哥華一間酒樓見到嘉欣 (讀者提供圖片) 老公Jeremy當然傍實 (讀者提供圖片)
嘉欣亦於下午在網上公告有喜

鍾意就快D Share啦!