網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月9日 星期一

外母大定你大?鄭敬基大方:我大啲 __,鄭敬基,

依個情況當然係講自己大喇…哈哈~53歲鄭敬基(Joe)迎娶細他19年的圈外女友Angie,下午舉行完婚禮後,晚上筵開9席設宴請親友飲喜酒,Joe更多次在facebook現場直播婚宴,不停請好友上台,其中他多謝「患難之交」黃寶欣外,又多謝李逸朗,感激他去年4月送機票給他一對仔女回港看他的音樂會,李逸朗更講反話「讚」Joe:「佢個人唔煩,唔長氣,乜都冇乜所謂,不過佢講完冇所謂,就會再同你話大家都覺得咁 ...


依個情況當然係講自己大喇…哈哈~

53歲鄭敬基(Joe)迎娶細他19年的圈外女友Angie,下午舉行完婚禮後,晚上筵開9席設宴請親友飲喜酒,Joe更多次在facebook現場直播婚宴,不停請好友上台,其中他多謝「患難之交」黃寶欣外,又多謝李逸朗,感激他去年4月送機票給他一對仔女回港看他的音樂會,李逸朗更講反話「讚」Joe:「佢個人唔煩,唔長氣,乜都冇乜所謂,不過佢講完冇所謂,就會再同你話大家都覺得咁樣、咁樣做嘢會好啲。」

孖子女真情對話

其中一溫馨場面是,25歲的阿仔鄭家揚(揚揚)同21歲阿女依揚(Natalie)和父親的真情對話,婚禮司儀指揚揚明年8月20號大婚,再問揚揚:「你老竇有冇逼你延遲wedding?」揚揚就笑住話:「唔係,冇逼我。」再問:「當你老竇話你知識咗個女仔叫Angie,第一個反應點?」揚揚:「cool,ok,alright,好呀。第一件事覺得冇乜感覺。」司儀再問:「跟住你老竇同你講:『我要結婚。』有乜反應?」揚揚就話:「同我第一個反應差唔多,佢係(兩件事)一齊咁話畀我聽,我話oh!幾時發生呢件事?but我好開心囉!」

同愛感染身邊嘅人

問揚揚對爸爸結婚有何說話想講,揚揚就話:「爸爸,我戥你同Angie好開心,因為你哋兩個都搵到大家,都係愛神愛耶穌、愛大家,多過你愛自己嘅人.....唔好喊,唔准喊,唔望住你(哽咽)?....l can do this....你兩個都唔係perfect,你哋亦唔會perfect,呢度冇人會係perfect嘅,但我覺得你哋可以繼續包容大家嘅唔perfect,我覺得你哋咁做,唔perfect都可以繼續相愛,用你哋嘅愛去感染隔離嘅人。」Joe亦感動到落淚,之後就走上前攬住阿仔,場面感人。

阿女Natalie則說在加拿大好關心爸爸,擔心爸爸沒有老婆照顧,現有Angie陪伴,她好開心,而感激Angie愛她爸爸:「爸爸佢咁怪,我唔知佢喺邊度搵到你(Angie),你又冇乜所謂。爸爸,我為你(感到)好開心,祝福你兩個!」Joe眼濕濕走上前攬住阿女。錢嘉樂在現場問Joe:「究竟你外母大定你大?」Joe好大方咁話:「我大啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!