網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月12日 星期四

同 F cup女友分手 金剛苦悶去 cafe打躉 [壹週刊 - 1366] __,金剛,M1,

金剛經常到自己有份投資的cafe打躉。同你吟一吟同Fcup女友分手 金剛苦悶去cafe打躉金剛同Fcup咪神陳蕊蕊拍拖三年,以前成日出雙入對晒恩愛,點知早兩星期突然宣布分手!蕊蕊就已經飛咗去法國散心,而回復單身嘅金剛就講到明要為事業打拼喎!口講無憑,不過《壹》仔的確撞到金剛一支公喺中環,喺自己有份投資嘅cafe打躉,正所謂力不到不為財,見到金剛事事都親力親為,之後仲索性沖咗杯招牌咖啡,坐喺cafe ...


金剛經常到自己有份投資的 cafe打躉。

同你吟一吟

同 F cup女友分手 金剛苦悶去 cafe打躉

金剛同 F cup咪神陳蕊蕊拍拖三年,以前成日出雙入對晒恩愛,點知早兩星期突然宣布分手!

蕊蕊就已經飛咗去法國散心,而回復單身嘅金剛就講到明要為事業打拼喎!

口講無憑,不過《壹》仔的確撞到金剛一支公喺中環,喺自己有份投資嘅 cafe打躉,正所謂力不到不為財,見到金剛事事都親力親為,之後仲索性沖咗杯招牌咖啡,坐喺 cafe門口慢慢歎兼做生招牌,有顧客幫襯完,金剛都好樂意俾啲客集郵!難得食家(食女專家)現在以事業為重,《壹》仔預祝你成功

金剛同蕊蕊突然宣布分手,講到明要為事業打拼。

捉住拍檔密密傾嘅金剛似乎有唔少大計。

金剛索性喺 cafe門口歎咖啡,順便做生招牌。

唔少顧客幫襯完都搵金剛集郵。

金剛孖住黃宗澤為有份主演電影《型警兄弟》落力宣傳,可惜票房未如理想。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!