網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月15日 星期三

陳妙瑛:【廿年如一日】43歲陳妙瑛又靚又叻 __,陳妙瑛,

有圖有真相,陳妙瑛真係咁多年都仲咁省鏡,或者咁講,可能仲省鏡過以前。曾與關詠荷、蔡少芬、宣萱及郭可盈齊齊被封為無綫九十年代末「五大花旦」嘅陳妙瑛,曾經演過無數無綫經典劇,包括《無頭東宮》及《洗冤錄》等。曾獲世界傑出華人2005年宣布全面淡出娛樂圈嘅佢,及後轉戰商界,更曾獲美國加州哈姆斯頓大學頒授榮譽博士學位及世界傑出華人獎,認真威威豬。美腿依然省鏡除咗係出名嘅女強人,現年43歲嘅陳妙瑛,同好多美魔 ...


有圖有真相,陳妙瑛真係咁多年都仲咁省鏡,或者咁講,可能仲省鏡過以前。

曾與關詠荷、蔡少芬、宣萱及郭可盈齊齊被封為無綫九十年代末「五大花旦」嘅陳妙瑛,曾經演過無數無綫經典劇,包括《無頭東宮》及《洗冤錄》等。

曾獲世界傑出華人

2005年宣布全面淡出娛樂圈嘅佢,及後轉戰商界,更曾獲美國加州哈姆斯頓大學頒授榮譽博士學位及世界傑出華人獎,認真威威豬。

美腿依然省鏡

除咗係出名嘅女強人,現年43歲嘅陳妙瑛,同好多美魔女一樣,有極強嘅逆齡能力。睇番佢嘅舊照同尋日出活動嘅相嘅對比,陳妙瑛除咗省鏡度不減反增之外,一雙美腿更加係咁多年都Keep得相當好,絕對令人葡萄。

被200磅炸藥炸傷

而陳妙瑛除咗喺事業度顯示到佢強勢嘅一面,原來佢嘅善心亦都超越咗常人。尋日佢出席化妝及髮型大賽頒獎禮嘅時候,就重提當年幫無綫慈善節目表演時被炸傷嘅經歷,雖然講到有唔少後遺,但佢一樣無悔,佢話:「我炸完之後就周身痛,當時喺節目入面用咗200磅嘅炸藥,炸出2000磅嘅力,我戴咗耳塞,所以耳膜冇事,但啲骨就內傷,成日周身痛。其實一開始,無綫建議我着泳衣捉八爪魚,但我唔肯,我想做啲有挑戰性嘅表演,雖然搞到咁,但我無悔。」

頸椎有骨刺

除咗受傷令到陳妙瑛成日周身痛,原來佢近兩年頸椎有七節都有骨刺,仲醫咗成幾年都未好番晒,佢話:「最近開始搵到方法治療,可以喺一年內根治,主要靠中醫同拉筋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!