網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月15日 星期三

為食搜先Share 1:為食搜先Share:醬爆芝士系列 30cm拉絲! __,

拉絲效果咁勁嘅漢堡包你試過未?小記作為一個感性的芝士迷,雖然明知要愛就要愛芝士的全部,但是光是看到它拉絲時的美感,早已被其魅力所吸引。今次去到新界荃灣荃華街的鮑記大食部,一嘗風靡萬千芝士迷的醬爆芝士漢堡系列,果然眼界大開。店內有3款拉絲效果一流的漢堡,分別是用上6重芝士加厚厚漢堡的爆晒醬芝士牛堡,還有用紅菜頭調成粉紅色芝士,再加泡菜肥牛的火山爆發熔岩牛堡,以及在芝士中加入香濃黑松露醬,再用上4至5 ...


拉絲效果咁勁嘅漢堡包你試過未?

小記作為一個感性的芝士迷,雖然明知要愛就要愛芝士的全部,但是光是看到它拉絲時的美感,早已被其魅力所吸引。今次去到新界荃灣荃華街的鮑記大食部,一嘗風靡萬千芝士迷的醬爆芝士漢堡系列,果然眼界大開。店內有3款拉絲效果一流的漢堡,分別是用上6重芝士加厚厚漢堡的爆晒醬芝士牛堡,還有用紅菜頭調成粉紅色芝士,再加泡菜肥牛的火山爆發熔岩牛堡,以及在芝士中加入香濃黑松露醬,再用上4至5隻肥美基圍蝦做配料的田園蝦芝堡!

同樣愛食芝士的老闆阿諾,對自己的產品相當有信心,款款上枱即拉的話,都可以拉到25cm高,力求突破嘅小記,仲拉到30cm添!真係太振奮人心喇!聽阿諾話,佢最近仲研發緊用軟殼蟹做個新包,到時唔知又會配咩新奇有趣嘅醬爆芝士呢?芝士迷們要拭目以待喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!