網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月15日 星期三

張栢芝:噴血透視裝宣傳新戲 栢芝爆Lucas勁現實 __,栢芝,張栢芝,Lucas,

Lucas真係超可愛、勁搞笑,計小編話,栢芝有個咁醒目嘅仔,應該開心先係。張栢芝與韓團BigBang成員崔勝鉉(T.O.P),於上海宣傳主演新片《失控.幽靈飛車》。記者會上栢芝先後換了兩套衫,其中一套更小蠻腰盡現。二人乘名車進場後,T.O.P即為栢芝開車門,又幫對方披上外套,盡顯紳士風度。現場播放《失》片精華片段,栢芝於行駛中的私家車車頂演戲,而T.O.P則從直升機跳落私家車車頂,睇到粉絲一額汗! ...


Lucas真係超可愛、勁搞笑,計小編話,栢芝有個咁醒目嘅仔,應該開心先係。

張栢芝與韓團Big Bang成員崔勝鉉(T.O.P),於上海宣傳主演新片《失控.幽靈飛車》。記者會上栢芝先後換了兩套衫,其中一套更小蠻腰盡現。二人乘名車進場後,T.O.P即為栢芝開車門,又幫對方披上外套,盡顯紳士風度。

現場播放《失》片精華片段,栢芝於行駛中的私家車車頂演戲,而T.O.P則從直升機跳落私家車車頂,睇到粉絲一額汗!栢之卻笑謂:「我覺得很安全,那些戲拍得很順利,一take過便ok。」本身畏高的T.O.P,被問到拍攝時在想甚麼,他搞笑謂:「媽媽,我很掛念你!」栢芝又準備了模型車送給T.O.P,並謂:「佢仲未有車牌,送畀佢睇住先啦。」T.O.P聞言即搞笑謂﹕「後天我返回韓國時開着它吧。」

談到今次相隔多年「復出」拍戲,栢芝表示:「之前要花多啲時間去陪兩個仔,同埋覺得成日拍愛情片冇乜挑戰,依家囝囝開始大,我離開幾個月拍戲都值得。我有畀啲驚險鏡頭佢哋睇,Lucas即刻問我有冇買保險,反而Quintus就擔心我嘅安全。」問到即將服兵役的T.O.P,兵役後會否考慮再到內地發展,他笑說:「其實還有一點時間才服役呢,但粉絲們卻常常問我入伍的問題。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!