網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月15日 星期三

裕美驚爆離婚:黃子恆異性緣旺 「女友」全部女神級 __,裕美,女神,黃子恆,

黃子恆入行17年,代表作真係冇乜,但要數同佢有關嘅女仔,就好多!無綫藝人黃子恆喺1999年參加無綫第14期藝員訓練班入行,同班同學仲有馬國明同吳卓羲等,不過多年嚟星途暗淡嘅佢,雖然拍過唔少劇集,但多數只係做閒角。最終喺2013年於劇集《仁心解碼II》扮「龍心」同陳茵媺有對手戲、在劇集《衝上雲霄II》做胡定欣男朋友,以及在劇集《四個女仔三個BAR》做陳瀅男朋友,先開始為人認識。除此之外,佢喺2014 ...


黃子恆入行17年,代表作真係冇乜,但要數同佢有關嘅女仔,就好多!

無綫藝人黃子恆喺1999年參加無綫第14期藝員訓練班入行,同班同學仲有馬國明同吳卓羲等,不過多年嚟星途暗淡嘅佢,雖然拍過唔少劇集,但多數只係做閒角。最終喺2013年於劇集《仁心解碼II》扮「龍心」同陳茵媺有對手戲、在劇集《衝上雲霄II》做胡定欣男朋友,以及在劇集《四個女仔三個BAR》做陳瀅男朋友,先開始為人認識。

除此之外,佢喺2014年於劇集《點金勝手》與陳敏之有咀戲,以及上月為劇集《乘勝狙擊》拍攝時,同人妻林夏薇在街頭激吻,專咀索女,異性緣十分旺盛!

而他前年亦同過李佳芯(Ali)傳過緋聞,二人被拍得蜜遊西貢,仲撐枱腳食燭光晚餐,最後更齊齊前往男方家,事後兩人例牌否認。舊年黃子恆亦被拍得同吳若希(Jinny)喺赤柱夜會,但兩人亦否認戀情,並指大家係認識多年嘅好朋友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!