網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月15日 星期三

打爆世界健身先生眼角 黃智雯超內疚! __,黃智雯,

智雯拍攝時,錯手打爆曾海昌眼角,事後智雯內疚爆喊。忙於拍攝無綫劇集《三個女人一個「因」》的藝人黃智雯(Mandy),日前因缺乏拍打戲經驗,不慎打爆《功夫新星》出身曾奪得世界健身先生銀牌的曾海昌左眼角。事後Mandy直認內疚爆喊:「我角色有多重人格,第二人格好狂野同暴躁,成日打人發洩。咁啱有場戲見到曾海昌飾演嘅賊仔打我男友陳智燊,所以我上前用手㬹批佢個頭。點知批錯位打中佢眼角位,即刻爆開咗3cm傷口 ...


智雯拍攝時,錯手打爆曾海昌眼角,事後智雯內疚爆喊。

忙於拍攝無綫劇集《三個女人一個「因」》的藝人黃智雯(Mandy),日前因缺乏拍打戲經驗,不慎打爆《功夫新星》出身曾奪得世界健身先生銀牌的曾海昌左眼角。事後Mandy直認內疚爆喊:「我角色有多重人格,第二人格好狂野同暴躁,成日打人發洩。咁啱有場戲見到曾海昌飾演嘅賊仔打我男友陳智燊,所以我上前用手㬹批佢個頭。點知批錯位打中佢眼角位,即刻爆開咗3cm傷口,仲流好多血,我見到都忍唔住喊!」

學過拳用慣死力

Mandy稱得悉對方入院後證實無大礙,才放下心頭大石,但會繼續傳短訊問候對方,直言以後會打醒十二分精神度準位置:「冇諗過自己破壞力咁強。(食過夜粥?)為拍劇同興趣學過蔡李佛拳,可能用慣咗死力。」她直言尚要拍不少打戲,目前仍有陰影而不敢出手,幸得監製潘嘉德及同事安慰才平復心情。曾海昌事後亦表示傷口已經埋口,並謂:「意外嚟啫!唔使縫針。」

發難打埋袁偉豪

至於早前與Mandy到中環開工的袁偉豪(Ben)透露有安慰對方:「動作戲少不免受傷。(避開佢嚟拍?)我會就位。(佢好大力?)平時唔多覺!可能佢錫住我!」現場所見,劇中被Mandy發難動粗的Ben出手反擊,向對方使出「壁咚」及「抱抱」,足見二人交情不俗。

同劇的陳智燊,則稱事發後再與Mandy拍打戲時,眼見對方出手時有所避忌,故曾主動聆聽對方傾訴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!