網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月31日 星期三

栢芝媽性感現身 戴碧芝中門大開搶鏡 __,栢芝,張栢芝,戴碧芝,

戴莎莉夠晒索!戴碧芝都好正!張栢芝媽媽戴莎莉接演的靈異電影《魕異II》舉行首映禮。首次拍戲的她隆重其事,悉心打扮性感到場,幾位子女包括戴碧芝、張豪龍及張栢文齊齊現身支持母親及影合照,其中碧芝的黑色晚裝「中門大開」,惹火身材相當吸睛,豪龍更帶同太太撐場,惟栢芝未有出現,可謂美中不足。栢芝媽受訪時對其性感打扮打趣回應:「最保守呢件嘞。(栢芝唔嚟?)佢呢排比較忙啲,叫佢遲啲買飛捧場,可能佢畀surpri ...




其他影片:>>






戴莎莉夠晒索!戴碧芝都好正!

張栢芝媽媽戴莎莉接演的靈異電影《魕異II》舉行首映禮。首次拍戲的她隆重其事,悉心打扮性感到場,幾位子女包括戴碧芝、張豪龍及張栢文齊齊現身支持母親及影合照,其中碧芝的黑色晚裝「中門大開」,惹火身材相當吸睛,豪龍更帶同太太撐場,惟栢芝未有出現,可謂美中不足。

栢芝媽受訪時對其性感打扮打趣回應:「最保守呢件嘞。(栢芝唔嚟?)佢呢排比較忙啲,叫佢遲啲買飛捧場,可能佢畀surprise我呢。(今次拍戲覺得點?)好玩又好驚,雖然只係睇咗部份片段,但我覺得可以再演好啲。」

栢芝媽謂當初接戲未有第一時間告知子女:「想畀surprise佢哋。(同栢芝過招?)冇,我對自己有信心,佢都信我得。(日後想同啲仔女合演?)希望有咁嘅機會,都幾特別吖。」

張豪龍則表示已退出娛圈,太太為他誕下愛女約3歲,問到會否「追多個」,他表示:「都想,但依家養小朋友都貴,又難教,如果返加拿大會好啲。」而有份參演電影的馬來西亞女演員林詩枝以開V tube dress上陣,獲男影粉送花「示愛」,內地演員余小孽則谷出4吋事業線迎戰,更疑似露暈!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!