網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月31日 星期三

擊退大婆》宋芝齡暗交超過八個月 已婚hmv董事:我分咗居幾個月 __,宋芝齡,

擊退大婆》宋芝齡暗交超過八個月已婚hmv董事:我分咗居幾個月17,862views│2016年08月31日秘密行埋大半年,宋芝齡成功令身家近億嘅hmv董事何智恒除低婚戒,換上情侶手鈪。上個禮拜,佢哋兩個仲毫不避嫌咁喺又一城拍拖,全程手拖手,好sweet喎。之後再走入咖啡店,買嘢食嗰陣,何智恒手多多,起勢咁掃宋芝齡背脊。坐低之後,佢哋一杯乳酪兩份嗒,唔知係何智恒掃完背心癮起,定係一杯乳酪兩個人食唔夠 ...






  • 其他影片:>>






  • 擊退大婆》宋芝齡暗交超過八個月 已婚hmv董事:我分咗居幾個月
  • 17,862 views│2016年08月31日
  • 秘密行埋大半年,宋芝齡成功令身家近億嘅hmv董事何智恒除低婚戒,換上情侶手鈪。上個禮拜,佢哋兩個仲毫不避嫌咁喺又一城拍拖,全程手拖手,好sweet喎。

    之後再走入咖啡店,買嘢食嗰陣,何智恒手多多,起勢咁掃宋芝齡背脊。坐低之後,佢哋一杯乳酪兩份嗒,唔知係何智恒掃完背心癮起,定係一杯乳酪兩個人食唔夠喉呢,總之離開咖啡店無耐,佢好肉緊咁一啖咀落宋芝齡度,霆鋒首《邊走邊愛》《壹》仔聽得多,但係邊走邊錫真係第一次見,仲要係人夫版本。

    不過,旁人點睇有咩所謂啫,宋芝齡冧咪得囉,更何況男方都話已經同太太分咗居,亦都表現得好著緊呢段戀情:「(而家婚姻狀況點樣?)ER 我分咗居嘅而家。(分咗居幾耐呀?)都好幾個月架喇!我好care佢,佢絕對唔係第三者,我同太太都有問題一段時間,所以佢絕對唔係第三者,亦都唔想佢俾人標籤。」

    咪住先!幾個月?但《壹》仔明明喺今年1月已經見到佢哋撐枱腳喇喎,而且當時男方仲有戴婚戒添。


    鍾意就快D Share啦!