網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月31日 星期三

【阻路郵袋】郵差違指引放袋喺通道 同小巴司機嘈惹公憤 __,

【短片】【阻路郵袋】郵差違指引放袋喺通道同小巴司機嘈惹公憤2016-08-3116:53:00HKT有小巴司機向郵差叔叔指示,該袋郵包可能會阻礙小童拍卡。(fb「SkyHuang」圖片)郵政署方面向網民回郵,稱會跟進事件。被網民稱為「小巴林敏聰」的司機,早前其車Cam亦拍得兩婦人打架場面。(fb「SkyHuang」圖片)【16:45更新】小巴路線營運者回應指,唔明白涉事郵差點解咁大反應「萬一有乘客 ...


【短片】【阻路郵袋】郵差違指引放袋喺通道 同小巴司機嘈惹公憤

2016-08-31 16:53:00 HKT



有小巴司機向郵差叔叔指示,該袋郵包可能會阻礙小童拍卡。(fb「Sky Huang」圖片)



郵政署方面向網民回郵,稱會跟進事件。



被網民稱為「小巴林敏聰」的司機,早前其車Cam亦拍得兩婦人打架場面。(fb「Sky Huang」圖片)

【16:45更新】小巴路線營運者回應指,唔明白涉事郵差點解咁大反應

「萬一有乘客,因為你件貨整親,責任就我負責晒!」一名專線小巴司機,因為勸阻郵差擺放郵袋在通道而起紛爭。小巴司機不忿「好心提點對方,卻遭人致電公司投訴」,將車廂監視器拍下的過程上載到facebook,讓大家評評理。

事發於上周二(23日)早上11時許,一輛來往葵盛至葵芳的89M線專線小巴,停在興寧路新都會廣場外小巴站上客。由短片可見,數名乘客上車後,一名穿著制服、戴太陽眼鏡的郵差,提著一個郵袋上車。看上去有一定的重量,郵差用腳將它踹到最前座旁邊的通道,然後取出八達通拍卡,再坐下來。此時,小巴司機即叫住他:「擺車尾好喎……唔好得響路中心嘛!」

但郵差認為沒有阻路,和司機爭論,更指比其他乘客早落車,堅稱「呢一刻唔覺得阻」。司機也不讓步:「路嚟㗎,我只係同你講……我話畀你聽阻……你哋啲師傅個個都係擺車尾㗎」郵差把郵袋拖到後座通道,然後又行上來繼續與司機爭論,並問他:「咩車牌?手提電話?」然後返回座位即時致電小巴公司投訴,指司機不讓他在通道擺放物件「依家個司機非常之無禮貎」。

該小巴司機將事發短片上載到fb,盼網民評理。他說:「我都知道郵差做嘢辛苦,但你都要顧下啲乘客安全㗎……好心同你講,你仲打去我公司投訴我……我作為一個專業嘅司機,係有責任為乘客安全係我第一個宗旨。」多名網民不值郵差行為,有人更去信郵政署反映。

郵政署郵務部郵件派遞科總經理呂保存,今日回應《蘋果》查詢時表示,非常關注事件,經初步了解,該郵差涉違反署方指引,即作為乘客,應遵守規例,不要妨礙通道,對其他乘客造成危險。現正設法與該郵差了解,不排除稍後會有處分行動。據了解,該小巴司機曾上載多段車Cam片往facebook分享,其中較為人熟悉的是,早前曾拍得兩名婦人在車上大打出手,有網民因見該司機貌似林敏驄,而稱呼他為「小巴林敏驄」。

《蘋果》致電營運該條小巴路線的公司,負責人劉女士稱不明白涉事的郵差何以「反應咁大」。她指希望市民明白小巴根本沒預留位置去擺放大型物品,若容許乘客放大件物品(包括郵袋或郵包)於中央通道的前端或中段,煞車時大件物品可能會弄傷乘客,有意外時亦恐妨礙市民逃生,故司機一般都會建議帶著較大物品的乘客坐於最後排位置以便把物品置於走廊末端,確保造成最小的危險。她坦言運輸署現時沒有明確指引講怎安置理乘客攜帶的較大型物品(包括行李喼等),若情況許可,乘客把物品放於膝上會最好,但有時乘客所攜物品太巨型、車尾位又已滿的話,小巴司機便唯有拒絕讓乘客上車,卻因此屢惹投訴,甚至試過要報警,小巴公司亦感無奈。

【網民點睇】Kenny Tin:郵差哥哥咁玩法分分鐘鐘鐵飯碗不保、何必呢Jessica Chan:的確放車尾係最好嘅,郵差叔叔要方便大家,唔係方便你一個呀Cheuk Man Yip:嚴厲嚟講……車尾都唔可以,因為太平門在通道車尾Carol Ma:自討苦吃,身為公職人員,赢了司機,輸了份工Ping Lee:呢排多選舉件

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime


鍾意就快D Share啦!