網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月31日 星期三

宋芝齡:拒談男友婚姻狀況 宋芝齡認戀已婚董事 __,宋芝齡,

宋芝齡唔肯透露男友婚姻狀況,但據知何智恒正辦理離婚手續。37歲藝人宋芝齡被指與已婚HMV董事何智恒拍拖,兩人更在街上攬錫,宋芝齡接受《東網》訪問,直言與男友都是低調的人,所以,不想多談戀事,據知,何智恒確已婚,但現正辦理離婚手續並分居中,對於男友的婚姻狀況,宋芝齡繼續「封咀」不想多談,她謂:「其實出街畀人見到,就冇辦法,但其實我哋都想低調,唔想多講。(咁會唔會減少外出?)咁又唔會,總之,平常咁去生 ...




其他影片:>>






宋芝齡唔肯透露男友婚姻狀況,但據知何智恒正辦理離婚手續。

37歲藝人宋芝齡被指與已婚HMV董事何智恒拍拖,兩人更在街上攬錫,宋芝齡接受《東網》訪問,直言與男友都是低調的人,所以,不想多談戀事,據知,何智恒確已婚,但現正辦理離婚手續並分居中,對於男友的婚姻狀況,宋芝齡繼續「封咀」不想多談,她謂:「其實出街畀人見到,就冇辦法,但其實我哋都想低調,唔想多講。(咁會唔會減少外出?)咁又唔會,總之,平常咁去生活。」

讚男友聰明能幹

談到男友的優點,宋芝齡大讚對方聰明能幹,在生意上畀了很多寶貴意見給她,令她獲益不少,她謂:「因為我搞緊韓國學校、移民生意,佢喺經營一間公司方面係好有經驗,畀咗好多好好嘅意見我,令我學到好多嘢。」

由於宋芝齡要搞生意,所以平時工作都非常忙碌,兩人平時都不會經常見面,宋芝齡說:「我平時好忙,佢亦都係一個非常勤力嘅人,所以,大家都會經常忙足一日,所以,平時都唔會話成日通電話、見面,但我好欣賞佢嘅勤力,所以,大家喺思想上面、工作方向方面都好一致,否則,都未必能夠一齊。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!