掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

劉穎鏇秘密練兵「凸襲」馮盈盈導彈胸失蹤 __,盈盈,馮盈盈,湯盈盈,劉穎鏇

左起為(1)關可欣、(2)劉穎鏇、(3)張寶兒、(4)代蓮曦丹美、(5)蘇韻姿、(6)馮盈盈、(7)陳雅思、(8)阮嘉敏、(9)陳睿雯、(10)單文柔
劉穎鏇秘密練兵「凸襲」馮盈盈導彈胸失蹤【陳永峯日本直擊】《2016香港小姐競選》10位準港姐昨日首度穿泳裝亮相,「波霸」、「iPad胸」統統現形!「豐滿組」代表(2)劉穎鏇落力操弗,以34D上圍胸壓一眾佳麗,(5)蘇韻姿則以「心形胸」反擊,與(4)代蓮曦丹美齊齊靠身材搶鏡!反觀賽前經常高調晒谷胸泳裝照的(6)馮盈盈突變「平板胸」,咪咪離奇失蹤的她緊張到胃痛,認真失威!而身形單薄的(3)張寶兒略見離 ...


劉穎鏇秘密練兵「凸襲」馮盈盈導彈胸失蹤

【陳永峯日本直擊】《2016香港小姐競選》10位準港姐昨日首度穿泳裝亮相,「波霸」、「iPad胸」統統現形!「豐滿組」代表(2)劉穎鏇落力操弗,以34D上圍胸壓一眾佳麗,(5)蘇韻姿則以「心形胸」反擊,與(4)代蓮曦丹美齊齊靠身材搶鏡!反觀賽前經常高調晒谷胸泳裝照的(6)馮盈盈突變「平板胸」,咪咪離奇失蹤的她緊張到胃痛,認真失威!而身形單薄的(3)張寶兒略見離罩,一臉疲態的她明顯跌Watt!

《2016香港小姐競選》10強佳麗在日本福岡拍外景,昨日首度以泳裝示人,身材曲線無所遁形!(2)劉穎鏇(Tiffany)一直深藏不露,她以一件頭泳裝亮相,34D驕人上圍渾然天成,胸壓全場!穿一件頭的(1)關可欣(Angellica)擁34吋上圍同樣是有料之輩,穿吊帶泳衣的(5)蘇韻姿(Andrea)則谷出「心形胸」,令人眼前一亮!

Crystal緊張到胃痛

愛打籃球的Tiffany身形高挑,擁34.5、25.5、35.5運動型結實身材,雖然一件頭泳裝修飾了身形,但腰部仍有贅肉。她坦言介意賽前被封為「大隻鍾嘉欣」,因此落力Keep Fit,昨日亮相時明顯清減不少,成功平反:「依家積極Keep Fit,自己有Baby Fat,呢段時間已經瘦咗6、7磅,平時靠跑步練腹肌。之前畀人笑太大隻,自己都唔鍾意。(腰部仲有啲肥?)係呀!依家盡力減緊。」對於首度以泳裝示人,Tiffany笑言仍未習慣:「喺L.A.(洛杉磯)雖然成日去沙灘,但唔慣畀人睇住同影相。自己平時唔會着到好性感,唔會好Show off。(覺得着一件頭泳衣埋沒咗好身材?)唔會,服裝係大會安排。(身材好,着泳裝會加強信心?)唔會,今次套泳衣性感度唔算高,相信大會照顧同保護我哋,唔會畀我哋走光。」

劉穎鏇秘密練兵搣甩「大隻妹」稱號,以34D導彈「胸」贏一眾佳麗。
  • 劉穎鏇秘密練兵搣甩「大隻妹」稱號,以34D導彈「胸」贏一眾佳麗。
睇番網上啲性感照,馮盈盈都算有料到,但尋日亮相時胸部卻「夷為平地」!
  • 睇番網上啲性感照,馮盈盈都算有料到,但尋日亮相時胸部卻「夷為平地」!
馮盈盈網上啲性感照。
  • 馮盈盈網上啲性感照。
細細粒的阮嘉敏身形勻稱,仲有甜美笑容加分!
  • 細細粒的阮嘉敏身形勻稱,仲有甜美笑容加分!

另一邊廂,賽前頻頻在社交網站大晒谷胸水着照的大熱佳麗(6)馮盈盈(Crystal),三圍31、22、33.5的她「咪咪」離奇失蹤,不過有白滑肌膚依然省鏡,力抗「豐滿組」佳麗!Crystal坦言首度以泳裝示人,緊張到胃痛:「好緊張!喺機場聽到記者講今日要着泳裝,由尋日緊張到依家,緊張到胃痛,但冇失眠,唔知係咪食早餐時飲咗杯齋啡!」談到上圍離奇縮水,向來自信的她說:「可能係角度同燈光問題呀,呢排節食收身,可能係件泳衣嘅設計問題,冇話要突出邊部分。(網上啲相好有身材,依家就消失咗?)又唔可以用消失嚟形容嘅,我個人仲喺度!近排節食收身,啲肌肉緊緻咗囉!(上圍有冇縮水?)我靠做運動Keep Fit,依家成個人都瘦晒,冇話邊部分特別縮水囉!」

張寶兒離罩跌Watt

同樣是大熱的(3)張寶兒(Bowie)三圍31、23、33,身形勻稱,但穿三點式後略見離罩,有疲態的她明顯跌Watt,但笑言很享受以泳裝示人:「自己唔多着泳裝,出發前都有喺屋企試着習慣吓,特別要着畀爸爸睇。除咗要自己習慣,仲要爸爸睇慣我着泳裝。(咁問准男友未?)冇喎!反而冇同佢講。」問到身形較單薄,會否感輸蝕?她說:「係參選後自然咁瘦嘅,可能因為休息得少,但覺得瘦都會有瘦嘅靚。」


鍾意就快D Share啦!