網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月26日 星期五

未能見最後一面 花曼親撰給迎風的信 __,花曼,

唔好走呀,花曼……無綫Hit爆劇集《城寨英雄》踏入倒數階段,劇情愈嚟愈緊湊,而尋晚「花曼/朝霞」(王君馨飾演)之死,更加令唔少劇迷流下心痛嘅眼淚。對於自己角色於劇中死去,唔可以同「段迎風」(袁偉豪飾演)有情人終成眷屬,甚至乎見唔到佢最後一面,王君馨對此都覺得好遺憾,入戲太深嘅佢睇完《城》最新一集之後亦傷心流淚,之後佢親筆寫咗一封「朝霞給迎風的信」,仲Tag埋袁偉豪於社交網站上載全文:「親愛的迎風, ...




其他影片:>>






唔好走呀,花曼……

無綫Hit爆劇集《城寨英雄》踏入倒數階段,劇情愈嚟愈緊湊,而尋晚「花曼/朝霞」(王君馨飾演)之死,更加令唔少劇迷流下心痛嘅眼淚。對於自己角色於劇中死去,唔可以同「段迎風」(袁偉豪飾演)有情人終成眷屬,甚至乎見唔到佢最後一面,王君馨對此都覺得好遺憾,入戲太深嘅佢睇完《城》最新一集之後亦傷心流淚,之後佢親筆寫咗一封「朝霞給迎風的信」,仲Tag埋袁偉豪於社交網站上載全文:「親愛的迎風,多謝你,多謝你係(喺)我生命中出現。你對我的愛護和信任喚醒了我的心。以前我的世界只有黑和白,但你的出現 為我的人生添上了色彩。那支藥油、那對繡花鞋、那壼芽菜湯…這一切你為我貼身準備的禮物 我全都收到。很掛念我們一起練八極拳、踩單車、行沙灘的時光。可惜我們相處的時間實在太少。看見你一個人坐在大牌檔 我個心好痛 好想抱着你 同你講呢一切都會過去,但我做不到。對不起,一萬個對不起!多謝你,一萬個多謝你!

我最後的心願就係希望你同啊(阿)哥可以和平共處,凡事都有商有量 一齊好好守護城寨!做真真正正的城寨英雄!永遠愛你的,朝霞/花曼💋

By the way,王君馨有啲野(嘢)想講:快啲打爆歐瑞偉個頭!*即係砵仔糕老闆* 佢先至係終極Boss!!!如果唔係 貓仔就會死得好慘架快啲叫齊人馬去隊冧佢!

去啦 城寨英雄!!!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!