網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月26日 星期五

【事業得意‥】《城寨》被姦吐氣揚眉 林穎彤認與拍拖一年男友分手 __,林穎彤,

林穎彤事業得意,可惜愛情失意,剛同男友容天佑分手。(攝影:王連連)林穎彤承認取近搵多咗錢,但未夠錢買樓。林穎彤今日喺商台接受訪問,佢喺大台做咗多年,拍劇、主持都有做,近日喺劇集慘被姦殺而死更成話題,嚟緊又會跟同一監制合作拍劇。問佢怕唔怕被定型做悲慘被姦既角色,佢話:「唔怕,呢啲角色反而觀眾鍾意,慘情入心啲,情願做慘好過做奸,我做奸冇人信服,之前扮過奸角,啲人覺得我似小朋友扮大人。」多咗人識,又收入 ...


林穎彤事業得意,可惜愛情失意,剛同男友容天佑分手。(攝影:王連連)
林穎彤承認取近搵多咗錢,但未夠錢買樓。

林穎彤今日喺商台接受訪問,佢喺大台做咗多年,拍劇、主持都有做,近日喺劇集慘被姦殺而死更成話題,嚟緊又會跟同一監制合作拍劇。問佢怕唔怕被定型做悲慘被姦既角色,佢話:「唔怕,呢啲角色反而觀眾鍾意,慘情入心啲,情願做慘好過做奸,我做奸冇人信服,之前扮過奸角,啲人覺得我似小朋友扮大人。」多咗人識,又收入多咗,林穎彤承認有吐氣揚眉嘅感覺,因之前事業停滯過一段時間,不過暫時未有能力買樓,跟阿媽同住,佢哋打算裝修。可謂事業愛情兩得意,但佢否認,坦言同拍拖一年嘅容天佑近日分手,佢話:「反而係事業得意,愛情失意,我哋分咗手。」被問係咪因紅咗飛起對方,佢話:「唔係,我都怕人哋咁諗,之前我哋都搵緊相處方式,但近來好忙少見,大家覺得分開努力工作,唔想糾纏喺呢啲問題,做番朋友。」至於有冇好多追求者,佢話:「冇人追,平時相處我唔會諗人哋係咪追我,亦冇人發動攻勢追,如果你(記者)都話我個勢係吐氣揚眉,就唔諗呢啲(愛情)。」


鍾意就快D Share啦!