網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月26日 星期五

認冇時間見面 林穎彤自爆與容天佑分手 __,天佑,林穎彤,

林穎彤自爆早前同男友容天佑分手,可謂事業得意,愛情失意呀!憑無線劇集《城寨英雄》中「鑫鑫」角色彈起的林穎彤(Bella)接受電台訪問,承認近日工作增多及多人認識,故現時出街都會化妝着靚啲,她說:「喺街好多人都叫我劇中名,希望有朝一日大家會記得我真名。」並透露稍後會拍攝無綫新劇,Bella說:「係時裝劇,要到試造型先知角色係咩,雖然拍劇辛苦,但好耐冇拍劇,希望多戲份同係好角色。(驚唔驚被定形為慘角色 ...




其他影片:>>






林穎彤自爆早前同男友容天佑分手,可謂事業得意,愛情失意呀!

憑無線劇集《城寨英雄》中「鑫鑫」角色彈起的林穎彤(Bella)接受電台訪問,承認近日工作增多及多人認識,故現時出街都會化妝着靚啲,她說:「喺街好多人都叫我劇中名,希望有朝一日大家會記得我真名。」並透露稍後會拍攝無綫新劇,Bella說:「係時裝劇,要到試造型先知角色係咩,雖然拍劇辛苦,但好耐冇拍劇,希望多戲份同係好角色。(驚唔驚被定形為慘角色?)唔怕,冇乜所謂,觀眾已深入人心,寧願做慘角好過奸角,奸角好似小朋友扮大人。」

「事業得意,愛情失意」

Bella透露工作已排到十一及十二月,問到收入是否三級跳?Bella說:「未收到糧。(夠置業首期?)梗係未啦,依家啲樓好貴,暫時同屋企人商量想裝修屋企。」曾捱窮的Bella被問到是否吐氣揚眉?她說:「係,算有進步。」與藝人容天佑拍拖的Bella被笑愛情兩得意時,她自爆早前與男友分手,她說:「反而係事業得意,愛情失意,我哋最近分咗手。(因為人紅飛對方?)唔係,都好驚人咁講,之前我哋都搵緊相處方式,但近來好忙少見,大家覺得分開努力工作,唔想糾纏喺呢啲問題,做番朋友。」

問到是否有新追求者?Bella說:「冇人追,平時相處我唔會諗人哋係咪追我,亦冇人發動攻勢追,如果話我個勢係吐氣揚眉,就唔諗呢啲(指愛情)。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!