網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月17日 星期六

【馬清偉前前妻】有傳關之琳介入婚姻 陳美琪01年與美籍華人再婚 __,陳美琪,關之琳,

58歲嘅陳美琪,經歷過兩段婚姻,1974年,當時仍是無綫藝人嘅佢,就已經同富商馬清偉相戀,拍拖5年,即1979年佢哋就結婚,可惜佢哋婚姻只維持咗7年便告終,敵不過七年之癢呢!有傳與關之琳有關。當時陳美琪曾向外界透露,經常受到某人嘅電話騷擾,仲話某人嘅說話不堪入耳。馬清偉同陳美琪離婚後,90年就同薛芷倫結婚,不過馬清偉都未修心養性,經常被拍下與不同女伴約會,02年宣告離婚。而陳美琪就喺01年與美籍華 ...




其他影片:>>






58歲嘅陳美琪,經歷過兩段婚姻,1974年,當時仍是無綫藝人嘅佢,就已經同富商馬清偉相戀,拍拖5年,即1979年佢哋就結婚,可惜佢哋婚姻只維持咗7年便告終,敵不過七年之癢呢!有傳與關之琳有關。當時陳美琪曾向外界透露,經常受到某人嘅電話騷擾,仲話某人嘅說話不堪入耳。馬清偉同陳美琪離婚後,90年就同薛芷倫結婚,不過馬清偉都未修心養性,經常被拍下與不同女伴約會,02年宣告離婚。而陳美琪就喺01年與美籍華人忻尚永結婚,08年收養咗一名被遺棄於垃圾堆嘅山西女嬰,取名 Lucia,o依家Lucia亦已經11歲喇!

58歲嘅陳美琪經歷過兩段婚姻。 一家三口合照。(資料圖片) 陳美琪曾透露,養女 Lucia曾食三鹿毒奶粉。(資料圖片)
陳美琪當年收養的囡囡 Lucia,可愛趣致,連好友米雪見到佢都忍不住攬實佢她合照。(資料圖片) 陳美琪喺大陸推出散文集時,老公忻尚永同繼女都有到場支持。(資料圖片) 繼子大學畢業,陳美琪專程飛往洛杉磯出席畢業禮。(資料圖片)
1979年同馬清偉結婚。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!