掃呢頁CODE去手機

2016年10月6日 星期四

【血壓一度升至200】陳鍵鋒疑染寨卡病毒 __,寨卡,

好彩,最後驗咗一輪之後,證實唔係寨卡病毒咋。藝人陳鍵鋒近年北上發展,但依然有不時喺社交網上載近照,同粉絲分享近況。佢啱啱喺微博自爆早前入院,雖然冇講明病因,但就透露快將痊愈。佢仲留言感謝父母嘅照顧:「多謝所有關心我的人,這兩星期過得很不是滋味兒,進過急症室,住過醫院觀察,做了無數化驗,吃什(甚)麼藥也沒大改善!尤(猶)幸現在已快康復了,最感激兩老在急症室的連夜八小時陪伴,我愛你們,還要感激替我擔心 ...


好彩,最後驗咗一輪之後,證實唔係寨卡病毒咋。

藝人陳鍵鋒近年北上發展,但依然有不時喺社交網上載近照,同粉絲分享近況。佢啱啱喺微博自爆早前入院,雖然冇講明病因,但就透露快將痊愈。佢仲留言感謝父母嘅照顧:「多謝所有關心我的人,這兩星期過得很不是滋味兒,進過急症室,住過醫院觀察,做了無數化驗,吃什(甚)麼藥也沒大改善!尤(猶)幸現在已快康復了,最感激兩老在急症室的連夜八小時陪伴,我愛你們,還要感激替我擔心和為我代禱的天使們。」而日前原定出席楊怡同羅仲謙婚禮嘅佢,因最終因病未能出席,所以亦有向一對新人致歉,兼感謝佢哋嘅體諒。

陳鍵鋒經理人接受《東網》電話訪問,指陳鍵鋒於9月22日由曼谷返港後,即出現頭痛及肚屙等症狀,血壓更一度上升至200,但陳鍵鋒為免拖延拍劇進度,都有等到劇集殺青後,即上個禮拜一(9月26日)先求醫。醫生初步診斷懷疑佢染上寨卡病毒,所以被轉送公立醫院化驗同留院觀察,幸好最終證實不是染上寨卡病毒,可謂虛驚一場。經理人又補充指,真正嘅病因有待了解。

食極抗生素冇好轉

《東網》之後再聯絡上陳鍵鋒本人,他親口報平安謂:「真係好彩依家冇事,之前一度頭痛、發燒同肌肉痛,真係好擔心。因為拍劇又book晒地方惟有頂硬上拍,完咗即刻入私家醫院,但醫院聽到症狀立即轉送我去急症。依家報告出咗,唔係寨卡、唔係日本腦炎亦唔係登革熱,而係病毒性感冒。當時真係好驚,因為食咗好多抗生素都冇好轉。依家睇咗一星期中西醫先開得番把聲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!