網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月20日 星期四

【98年選《YES》校草】17歲早熟黃宗澤學生相有勁似星 慘遭同學出賣 __,黃宗澤,

《YES!》校草絕對係大台小生搖籃,繼早前袁偉豪自貼喺廿年前參選過校草嘅相之後(相關新聞:http://bit.ly/2cxpVel),今次就到現年35歲嘅Bosco黃宗澤!話說今日有facebook專頁貼咗張陳年《YES!》校草選舉嘅相出嚟,12位「佳麗」中最、最、最靚仔嗰位就係名叫黃宗澤!冇錯就係大家熟識嘅Bosco,1998年當時未生日仲係得17歲嘅Bosco,好明顯當時嘅Bosco已經係超 ...




其他影片:>>






《YES!》校草絕對係大台小生搖籃,繼早前袁偉豪自貼喺廿年前參選過校草嘅相之後(相關新聞: http://bit.ly/2cxpVel ),今次就到現年35歲嘅Bosco黃宗澤!話說今日有facebook專頁貼咗張陳年《YES!》校草選舉嘅相出嚟,12位「佳麗」中最、最、最靚仔嗰位就係名叫黃宗澤!冇錯就係大家熟識嘅Bosco,1998年當時未生日仲係得17歲嘅Bosco,好明顯當時嘅Bosco已經係超晒班,仲識擺「回牟chok爆」嘅pose,睇落仲有幾分偉仔喺《無間道》入面個經典回牟,連網民都勁讚Bosco冇變過!而Bosco仲同《蘋果》承認相中人真係佢本人o添!佢話:「呢張陳年舊嘢都畀你搵到,之前啲同學貪玩,幫我掟上去。」講到有唔少網民讚佢keep到靚仔樣,佢就講笑話:「吓!唔係嘩!成個磨轆咁喎!」不過佢就話自己冇被選中做冠軍,而於當年邊個係冠軍,Bosco就話:「唔記得咁多年前。」

98年嘅《YES!》校草選舉(史檔fb專頁截圖) 17歲嘅Bosco(史檔fb專頁截圖)
仲有98年Bosco都有扮拍張栢芝出道嘅飲品廣告
佢仲有機會同栢芝面貼面 似唔似Bosco呢!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!