網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月20日 星期四

莫少聰Keep仔仔出世紙:好想認番佢! __,莫少聰,

莫少聰話依家仲keep住仔仔嘅出生證明,仲話咁多年嚟都好想認番個仔。(資料圖片)莫少聰於2000年與洪欣分手,距今接近17年,但近日卻突然在微博發炮,大罵當年為他未婚產子的洪欣,事件耐人尋味,據講,莫少聰原來一直受到某些網友攻擊,感覺是受聘的水軍所為,莫少聰噁忍多年,但最近婚姻失敗,與孫雪玲離婚,要獨自撫養年幼女兒,終於忍無可忍。身在北京的莫少聰接受訪問,指當年洪欣分手前懷上他的骨肉,他安排家人照 ...


莫少聰話依家仲keep住仔仔嘅出生證明,仲話咁多年嚟都好想認番個仔。(資料圖片)

莫少聰於2000年與洪欣分手,距今接近17年,但近日卻突然在微博發炮,大罵當年為他未婚產子的洪欣,事件耐人尋味,據講,莫少聰原來一直受到某些網友攻擊,感覺是受聘的水軍所為,莫少聰噁忍多年,但最近婚姻失敗,與孫雪玲離婚,要獨自撫養年幼女兒,終於忍無可忍。

身在北京的莫少聰接受訪問,指當年洪欣分手前懷上他的骨肉,他安排家人照顧,自己亦放下工作飛往加拿大相陪,做了兒子出世前的事,兒子出世時就在身旁,莫少聰說:「我成晚唔瞓望住佢都好開心,張出生證明我到依家都Keep住。咁多年來我好想見佢、認佢,但係無機會。」

十多年來忍氣吞聲,莫少聰自言以前不公開,是怕傷害到小朋友,如今他與孫雪玲離婚,囡囡莫芷嫣跟隨自己生活,竟然被指是出於對洪欣愧疚,他說:「如果我繼續保持沉默,對我個女唔公平!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!