網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月16日 星期三

1116小西灣偷小巴:偷小巴求情片段曝光 站長:不問自取係咪偷 __,

小巴站長(右)阻擋偷車男離開。(互聯網)有市民拍下男子偷取小巴後,人贓並獲的片段,片中清晰可見偷車男不斷求情稱,「我以前揸開㗎……畀次機會」,惟小巴站長表示:「你都識講以前,你離左職㗎喇嘛!……你依家即係偷車啦!不問自取係咪偷呀」。男子繼續辯稱:「我操車咋……我揸開㗎,畀次機會,以後唔敢喇!」站長回答:「周街咁多車你唔攞嚟揸?……你揸出街有咩冬瓜豆腐點算?撞親人點算?我又搵唔到你!……你唔使再同我 ...


小巴站長(右)阻擋偷車男離開。(互聯網)有市民拍下男子偷取小巴後,人贓並獲的片段,片中清晰可見偷車男不斷求情稱,「我以前揸開㗎……畀次機會」,惟小巴站長表示:「你都識講以前,你離左職㗎喇嘛!……你依家即係偷車不問自取係咪偷呀」。男子繼續辯稱:「我操車咋……我揸開㗎,畀次機會,以後唔敢喇!」站長回答:「周街咁多車你唔攞嚟揸?……你揸出街有咩冬瓜豆腐點算?撞親人點算?我又搵唔到你!……你唔使再同我 ...




其他影片:>>






小巴站長(右)阻擋偷車男離開。(互聯網)

有市民拍下男子偷取小巴後,人贓並獲的片段,片中清晰可見偷車男不斷求情稱,「我以前揸開㗎……畀次機會」,惟小巴站長表示:「你都識講以前,你離左職㗎喇嘛!……你依家即係偷車不問自取係咪偷呀」。

男子繼續辯稱:「我操車咋……我揸開㗎,畀次機會,以後唔敢喇!」站長回答:「周街咁多車你唔攞嚟揸?……你揸出街有咩冬瓜豆腐點算?撞親人點算?我又搵唔到你!……你唔使再同我講喇,老細話要報警!」男子見站長不為所動,只好坐在小巴座位束手就擒。

今晨零時許,小西灣佳翠苑對開有專線小巴被偷,站長發現報警,約3個小時後,一名男子駕駛小巴返抵,當場被捕,揭發該男子約一年前曾駕駛同一路線專線小巴,惟僅做過5日替工。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!