網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月16日 星期三

【死撐冇同居】陳凱琳解釋想多啲陪家人 __,凱琳,陳凱琳,

你慢慢嚟,嘉穎等唔等得先?最近接受了矯視手術的藝人陳凱琳晚上在將軍澳電視城為《萬千星輝賀台慶》「智靚合唱團」表演項目排舞,陳凱琳表示經手術後經過兩次檢查,眼部康復得不錯,手術後還不習慣以為自己忘了脫隱形眼鏡。問到陳凱琳休養期間男友鄭嘉穎可是陪伴照料?她笑說:「佢唔喺香港,自己照顧自己,但佢有Send短訊畀我,叫我唔好睇咁多資訊,哈哈,因為手術後不適宜睇太多電話。」早前《東網》揭露陳凱琳與鄭嘉穎同居 ...


你慢慢嚟,嘉穎等唔等得先?

最近接受了矯視手術的藝人陳凱琳晚上在將軍澳電視城為《萬千星輝賀台慶》「智靚合唱團」表演項目排舞,陳凱琳表示經手術後經過兩次檢查,眼部康復得不錯,手術後還不習慣以為自己忘了脫隱形眼鏡。

問到陳凱琳休養期間男友鄭嘉穎可是陪伴照料?她笑說:「佢唔喺香港,自己照顧自己,但佢有Send短訊畀我,叫我唔好睇咁多資訊,哈哈,因為手術後不適宜睇太多電話。」

早前《東網》揭露陳凱琳與鄭嘉穎同居,她則解釋只是有時兩人相約出外食飯,會先到男友家集合,暫時還未想過要同居,覺得應該慢慢來,男友不在香港時也希望多陪伴家人。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!