網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月16日 星期三

【動畫】移花接木屈拍網片被叫去接客 袁嘉敏:大胸唔係做妓女 __,袁嘉敏,

【動畫】移花接木屈拍網片被叫去接客袁嘉敏:大胸唔係做妓女唔單止身材惹火,個人都係咁惹火嘅袁嘉敏,成日俾人屈,指佢有做不道德交易。袁嘉敏話︰「我又唔明點解個胸稍為大啲就要做啲唔道德嘅嘢賺快錢。如果我有諗就唔使做演員,點解我要入行做演藝圈。點解我唔十年前做呢樣嘢。我唔明點解要有賺快錢思想。點解一定要周身名牌,我真係唔係好明。」至從喺《鴨王》一脫成名之後,大家都大讚佢身材好正,尤其是上圍更令唔死人流血不 ...






  • 其他影片:>>






  • 【動畫】移花接木屈拍網片被叫去接客 袁嘉敏:大胸唔係做妓女
  • 唔單止身材惹火,個人都係咁惹火嘅袁嘉敏,成日俾人屈,指佢有做不道德交易。袁嘉敏話︰「我又唔明點解個胸稍為大啲就要做啲唔道德嘅嘢賺快錢。如果我有諗就唔使做演員,點解我要入行做演藝圈。點解我唔十年前做呢樣嘢。我唔明點解要有賺快錢思想。點解一定要周身名牌,我真係唔係好明。」

    至從喺《鴨王》一脫成名之後,大家都大讚佢身材好正,尤其是上圍更令唔死人流血不止。不過,困擾嘅事情就隨之而嚟,除咗被人瘋狂問價之外,就係有仲有電影公司借佢過橋,移花接木屈佢剝衫拍網片。前排大陸有一套網片《深夜咖啡馆之少女失踪》,入面就有場床戲,電影公司就出新聞稿以袁嘉敏做招牌,指袁嘉敏喺戲入面有激烈演出。袁嘉敏知道之後,搞到佢好鬼嬲!

    佢話︰「其實我係做一個咖啡室嘅顧客。另外啲情節係色情,佢搵第二個演員去做,話係我演就唔啱。喺海報見到我,但你唔可以用第二個演戲嘅演繹話係我。因為我都擔心佢演得唔好,到時人哋話唔好搵袁嘉敏,因為佢演床戲演得好硬。我就好無辜,人哋啲錯處我要承擔。」

    被人屈拍床戲,亦有唔少人指袁嘉敏去從事不道德交易。佢助手更一度同網民開拖。「因為啲網民話我做不道德,咁佢就好嬲,因為佢同我一齊跑得好辛苦。我們啲錢是一個正常表演的價錢,唔係好奇怪個啲半個鐘頭有六七位數字。」

    袁嘉敏更坦言身邊有人係做妓女︰「其實都睇得出,全部東西都係一個女仔一份人工冇可能搵到,周身加埋都三十、四十萬。女藝人好多時出來都是T-恤牛件褲。我哋演戲唔代表做嗰啲。佢地都認唔使做嘢,周遊列國,住頂級酒店,去最貴地方,一年去十幾次旅行,又冇番工咁樣。有人將演員諗複雜左,我哋啲咁嘅時間,我可能有半個月係大陸跑,如果有呢啲就唔使咁辛苦啦!我助手跟我一年,老咗好多,成頭都白頭髮。」

    周身名牌唔使點做,又有得玩,呢啲生活袁嘉敏你唔響往咩? 「其實我覺得社會好歪曲。點解做妓女好正,周身名牌,生活無憂,呢啲係好事嚟咩? 我唔覺得呢啲係幸福。我都有一份正常收入,我又唔係完全一定要倚靠一啲男人先生存咁。」


    鍾意就快D Share啦!