網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月16日 星期三

【呃錢唔成變媾女】遇電話騙徒 49歲江欣燕慘中招報警 __,江欣燕,

電話騙徒猖獗,你我他都應該遇過唔少,不過騙徒手法嚟嚟去去得幾味,一係話你喺XX速遞有件郵件,再唔係就話入境處有人盜用你資料,又直接幫你駁線去公安嗰邊,搞場大龍鳳,講到尾都係呃錢。其實呢啲騙案,警訊講過N次,叫人唔好上當,偏偏繼續有藝人中招,講嘅係江欣燕。今日有報道指佢上個禮拜三被騙後,即到西環警署報警,事後江欣燕承認自己低B上當。江欣燕向周刊透露當日有個自稱係入境處嘅人,話寄咗信俾佢,但收唔到回音 ...




其他影片:>>






電話騙徒猖獗,你我他都應該遇過唔少,不過騙徒手法嚟嚟去去得幾味,一係話你喺XX速遞有件郵件,再唔係就話入境處有人盜用你資料,又直接幫你駁線去公安嗰邊,搞場大龍鳳,講到尾都係呃錢。其實呢啲騙案,警訊講過N次,叫人唔好上當,偏偏繼續有藝人中招,講嘅係江欣燕。今日有報道指佢上個禮拜三被騙後,即到西環警署報警,事後江欣燕承認自己低B上當。江欣燕向周刊透露當日有個自稱係入境處嘅人,話寄咗信俾佢,但收唔到回音……事情發展落去,熟口熟面,電話騙徒又係話要請示上司,又要駁電話去其他部門,江欣燕又跟指示,就連電話後面嘅江媽媽,呢個時候,都覺得有啲唔對路,點知江欣燕叫媽咪唔好嘈。直到越搞越複雜,嫌麻煩嘅江欣燕,索性話唔識搞,先至冇俾騙徒繼續盜取更多資料,事後江欣燕打去對方留下所謂嘅入境處電話,發現冇登記,先知自己蠢咗差啲瀨嘢!不過最搞笑係,騙徒明知事敗,竟然傳短訊俾江欣燕,話想同佢做朋友,又讚佢靚、又讚佢係美魔女,騙財不成竟然打算騙色,稱「你要知道我們這個圈子的人,也是有好人的」。騙子都有「好人」…

49歲江欣燕,狀態依然fit!(資料圖片) 如果可以惡補吓時事新聞就仲good!(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!