網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月25日 星期五

【中環人語】 一樣無名份》夏蕙BB明「醒」呂麗君:係你嘅就係你 __,夏蕙,黃夏蕙,



其他影片:>>






夏蕙BB絕對有資格以過來人身份評論呂麗君被飛事件,夏蕙BB後生時以葫蘆身材自居,與已婚律師兼行政立法局議員胡百全邂逅,誕下六名子女,全部都姓胡,但愛人胡百全坐鎮立法局時提出私人草案,廢除大清律例即冇得納妾,搞到夏蕙BB連妾侍身份都冇,但昔日胡百全作為馬會遴選會員,有兩個馬牌,一個是給配偶(SpouseBadge),另一個給予女朋友(Lady'sBadge),憶起往時攞住個馬牌恍如「胡夫人」般身份陪 ...


夏蕙BB絕對有資格以過來人身份評論呂麗君被飛事件,夏蕙BB後生時以葫蘆身材自居,與已婚律師兼行政立法局議員胡百全邂逅,誕下六名子女,全部都姓胡,但愛人胡百全坐鎮立法局時提出私人草案,廢除大清律例即冇得納妾,搞到夏蕙BB連妾侍身份都冇,但昔日胡百全作為馬會遴選會員,有兩個馬牌,一個是給配偶(Spouse Badge),另一個給予女朋友(Lady's Badge),憶起往時攞住個馬牌恍如「胡夫人」般身份陪住胡百全拉頭馬,夏蕙BB顯得十分雀躍,仲話:「嗰陣唔係人人都可以入馬會,所以馬牌物以罕為貴,不過我又唔覺得攞住入去好威水,因為識佢(胡百全)嗰陣已可以入馬會。」

夏蕙BB話胡生好錫佢,但自己唔重視物質,胡生買俾佢先要咋,唔會開口話要咩,夏蕙BB仲話:「呂麗君係事實婚姻,家醜不應外傳,唔好打官司,費事益咗啲律師,正所謂,係你就係你嘅!人要知足,和平解決咪算囉。」今年八十六歲的夏蕙BB果然去咗另一層次,當日與胡百全元配子女,在醫院都曾有一番角力!如今以過來人身份,與呂麗君共勉之。

撰文:宗菁華


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!