網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月18日 星期三

女神男神:【有片】激想做佢學生!南韓體育老師S到爆 __,女神,

在電影《屍殺列車》爆紅的韓星馬東錫,片中Man爆守護妻子個款迷死女,呢位45歲中佬日前傳出緋聞,大起底佢新歡原來係被喻為「南韓最索體育老師」藝正花(YeJungHwa),臉書粉絲頁高達39萬5千多人。藝正花真係乜得玩,瑜伽、衝浪、射擊、滾軸溜冰、滑板、馬拉松、高爾夫、籃球、單車等經常涉獵,每天健身keep弗保持完美S級曲線,經常在戶外及電視台教人做健身或瑜伽儲咗班粉絲,後來轉行唔做索老師去做Mod ...




其他影片:>>






在電影《屍殺列車》爆紅的韓星馬東錫,片中Man爆守護妻子個款迷死女,呢位45歲中佬日前傳出緋聞,大起底佢新歡原來係被喻為「南韓最索體育老師」藝正花(Ye JungHwa),臉書粉絲頁高達39萬5千多人。

藝正花真係乜得玩,瑜伽、衝浪、射擊、滾軸溜冰、滑板、馬拉松、高爾夫、籃球、單車等經常涉獵,每天健身keep弗保持完美S級曲線,經常在戶外及電視台教人做健身或瑜伽儲咗班粉絲,後來轉行唔做索老師去做Model,紅到入埋娛樂圈!

馬東錫日前被爆戀上同家經紀公司的28歲新人藝正花,據稱因同公司,加上一起學英文、運動等共同嗜好,自然而然地從朋友升呢做情人,目前已交往3個月。

阿花入娛樂圈前已小有名氣,除咗被讚係全國最索體育老師及健身教練,憑著魔鬼S型身材走紅網絡,在南韓網紅最新排名,阿花名列第10,馬東錫咁識食,阿花班粉絲欲哭無淚囉!

阿花知多啲:

出生:1988年5月23日(28歲)

身高/ 體重:168cm/49kg

三圍:35B/23/36

職業:模特兒、健身教練、藝人

運動項目:瑜珈、衝浪、射擊、滑板、單車、高球

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 

想撐本地波?即Like我撐本地波Facebook專頁

http://bit.ly/1Wm3E4Q 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!