掃呢頁CODE去手機

2017年2月26日 星期日

【住過90呎劏房】42歲李漫芬今日出嫁 唔怕捱窮﹕白粥都OK __,李漫芬,

大台娛樂主播李漫芬(Fanny)今日結婚,與游泳教練談成坤(Alvin)喺尖沙咀朗庭酒店延開23席,陳煒、Kawaii做姊妹,米雪、傅嘉莉、陳庭欣、譚凱琪等到賀。Fanny無名指戴住閃亮鑽戒,穿上性感婚紗接受訪問,並應記者要求又攬又錫,錫完一輪新郎哥笑笑口話﹕「有口水喎。」Fanny回敬﹕「鼻水嚟嘅。」Fanny直言緊張到心肝卜卜跳,話由噚晚上頭開始喊到今朝接新娘都未停過,佢話﹕「我最錫父母,爸爸 ...


大台娛樂主播李漫芬(Fanny)今日結婚,與游泳教練談成坤(Alvin)喺尖沙咀朗庭酒店延開23席,陳煒、Kawaii做姊妹,米雪、傅嘉莉、陳庭欣、譚凱琪等到賀。Fanny無名指戴住閃亮鑽戒,穿上性感婚紗接受訪問,並應記者要求又攬又錫,錫完一輪新郎哥笑笑口話﹕「有口水喎。」Fanny回敬﹕「鼻水嚟嘅。」Fanny直言緊張到心肝卜卜跳,話由噚晚上頭開始喊到今朝接新娘都未停過,佢話﹕「我最錫父母,爸爸有病時,我叫佢『唔好咁快走,仲未斟茶畀你』,佢答我『好』,可惜第二日就移民咗去天堂,今朝斟茶feel到爸爸喺旁邊。」Fanny透露婚後仍然會繼續工作,她坦言一直好想有個家,佢話﹕「以前換燈泡都係靠自己,依家知道有錫自己嘅人喺屋企,白粥都ok,我最辛苦嘅時候,一個人住90呎劏房,幾辛苦都捱過。」Fanny揚言每日只會畀20蚊老公使,但可以碌卡,而Alvin就話唔怕老婆牙尖嘴利。問到幾時生小朋友?Fanny話﹕「我都15、16,長輩叫我生,單身朋友就話生仔好困身,自己一半半,有就開心,順其自然。」而陳煒就自爆係第一次做姊妹,佢解釋﹕「Fanny係我入TVB第一個訪問我嘅主持,佢叫我嚟飲,我就自薦做姊妹。90年代好少明星藝人結婚,冇乜機會,今日見識到大妗姐、接新娘呢啲傳統中國禮節。(有幾多開門利是?)好大叠好似扇咁,但唔知幾多。」

攝影:仇志德 大台娛樂主播李漫芬(Fanny)今日結婚,與游泳教練談成坤(Alvin)喺尖沙咀朗庭酒店延開23席。
陳煒自爆係第一次做姊妹。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!