網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月26日 星期日

【獨家】劉愷威 楊冪超激罕合體 出席小糯米運動會零交流 __,劉愷威,楊冪,劉愷威,小糯米,

喺14年結婚嘅劉愷威同大陸女星楊冪,結婚3年外界一直都唔睇好,曾經有報道話楊冪係惡家嫂,同老爺劉丹嘅關係麻麻,甚至經常傳出婚變嘅消息。雖然佢哋兩公婆否 ...


喺14年結婚嘅劉愷威同大陸女星楊冪, 結婚3年外界一直都唔睇好,曾經有報道話楊冪係惡家嫂,同老爺劉丹嘅關係麻麻,甚至經常傳出婚變嘅消息。雖然佢哋兩公婆否認婚變,又喺微博公開發律師信,表明會對造謠者追究法律責,但係平息唔到離婚呢個傳聞。結婚冇耐就生咗「小糯米」嘅劉愷威同楊冪,就算做咗爹哋媽咪都冇改變生活模式,仍然專注喺大陸拍劇賺錢,湊女嘅工作交由女麻女麻負責,係佢哋嘅相處方式認真特別,好少見佢哋晒全家福,劉愷威同楊冪亦好少一齊出席活動,反而劉愷威試過俾人影到喺香港湊女,但係依然唔見楊冪嘅踪影。成日俾話人哋冇影嘅楊冪,終於喺舊年「小糯米」開學嘅時候,現身香港湊女返學放學,不過似乎佢同劉愷威採取輪班制,兩人輪流去接女,擺到明有你冇我!之不過世事無絕對,噚日讀者李小姐透過《蘋果》嘅「爆相爆片」,終於見到劉愷威同楊冪合體湊女。李小姐話噚日係維多利亞幼稚園嘅親子運動會,好多爹哋媽咪同佢哋啲小朋友一齊出席,李小姐話:「劉愷威兩公婆同埋爺爺女麻女麻一齊去咗運動會,呢個運動會喺下晝先舉行,我大約喺2點幾左右見到佢哋,我見到好多項目主要都係爹哋落場玩,反而媽咪企埋一邊冇乜點出聲,亦都冇乜點幫手。」話晒劉愷威同楊冪兩公婆喺大陸都好紅,唔知多唔多家長留意佢哋,又或者同其他家長交流吓湊女經呢?李小姐就話:「唔多喎,佢哋戴晒cap帽,又成日都dup低頭,全程都有啲避忌,似乎唔多想俾其他人見到。」至於多唔多見楊冪出席學校活動,李小姐就話:「我哋都係第一次見,通常都係見到女麻女麻或者爹哋湊,所以我自己都忍唔住影低。」早幾日有網民喺微博貼咗楊冪現身南京母嬰院相片,惹嚟又大肚傳聞,不過楊冪工作室同老爺劉丹都代佢否認呢件事,0依家佢哋兩個喺香港合體湊女,唔知有冇機會同小糯米搵返個妹妹或者細佬呢?

其實都唔似係兩公婆...(讀者李小姐提供圖片) 似一對朋友多啲(讀者李小姐提供圖片) (讀者李小姐提供圖片)
全程都睇唔到樣(讀者李小姐提供圖片) (讀者李小姐提供圖片) 終於有一下笑容(讀者李小姐提供圖片)
兩個一直都有傳離婚 照顧囡囡多數都係分開

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!