網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月15日 星期三

【獨家後台直撃】肉緊唐詩詠 洪永城現真心驅趕馬國明 __,唐詩詠,馬國明,洪永城,

正當馬國明密會黃心穎被斷正後,大家都以為馬明會放棄同洪永城爭唐詩詠,咁諗就大錯特錯。星期一(13/3),馬明、唐詩詠、洪永城及黃心穎齊齊出席灣仔會展影 ...


正當馬國明密會黃心穎被斷正後,大家都以為馬明會放棄同洪永城爭 唐詩詠,咁諗就大錯特錯。

星期一(13/3),馬明、唐詩詠、洪永城及黃心穎齊齊出席灣仔 會展影視博覽活動,在台前四人都冇接觸冇交流, 但本刊在後台就直擊到,馬明趁洪永城未到, 借意同唐詩詠痴纏咬耳仔,點知俾洪永城發現後怒睥,洪永城更肉 緊到忍唔住行埋去二人身邊驅趕馬明,搞到對方無癮行開!

當日馬明同唐詩詠較早到達,冥冥中安排兩人企 埋喺附近,最初馬明就全程對住著了大露背的唐詩詠個肉背,同袁偉 豪傾偈時都心不在焉。但隔了一陣,馬明終於忍唔住愈行愈近,見到唐詩詠同監製王心慰傾 偈,他借啲意插嘴撩傾偈,他們由最初幾個人傾, 跟住慢慢愈傾就愈少人,最後得番他們二人,馬明更以《On Call 36小時》「一件頭」醫生招牌式殺死女嘅眼神望住唐詩詠,而且傾 到貼晒身哄得好埋咬耳仔。

點知這個時候洪永城突然殺到,他遠距離睥到馬明實一實,表情仲相 當肉緊,眼火爆的他完全無理過正在與他講嘢的杜如風,全神貫注 𥄫住馬明同女友傾成點,隔了一陣見勢色唔對更忍唔住扮晒嘢帶杜 如風去同女友打招呼,一行埋去兩個男人互當透明, 完全冇打招呼零交流,而馬明就回頭睥了洪永城一眼, 跟住無癮行開。

成功驅趕馬明,洪永城即時流露一副得戚樣,展示了一副勝利者的笑 容,跟住就好似一塊貼身膏藥,全程做跟得男友, 寸步不離以防馬明再有機會埋女友身。

【邁向28周年】娛圈風雲

手機用戶請按此觀看StoryMap:

http://bit.ly/2mSN4Q0


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!