網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月15日 星期三

重遊瑪利曼!JW清唱孖師妹激戰十回合 __,JW,

今集《區區有女神》有歌手JW!中菲混血兒JW(王灝兒)當初憑靚聲吸引黎明發掘,去年終於獲得認同在多個頒獎禮奪獎,原來她的天分自小已被培養,特別在學校合 ...


今集《區區有女神》有歌手JW!

中菲混血兒JW(王灝兒)當初憑靚聲吸引黎明發掘,去年終於獲得認同在多個頒獎禮奪獎,原來她的天分自小已被培養,特別在學校合唱團的日子獲益良多,今次她拍攝東網巨星節目《區區有女神》回到母校瑪利曼,非常有親切感,很有家的感覺。JW穿高踭鞋行斜路完全沒氣喘,她笑言是逼出來:「我哋平時食完Lunch就係咁行番上去,因為的士司機唔會車我哋,最慘天氣開始熱又未係時候換季,着住冬天啲勁厚校服行上嚟勁辛苦!」

唔夠錢萬歲

JW入到校園先到禮堂為正在練歌的合唱團打氣,並即時傳授唱歌技巧,令師妹們又驚又喜,然後她轉場行去草地,遇上另一班校園唱家班,決定來個近距離接觸,反高潮地不鬥唱歌,分成兩組直接問有關JW的常識問答題,估不到兩隊對JW都非常了解,大戰十個回合仍然鬥得難分難解,最終還是要以歌聲決戰,結果又打成平手,最搞笑JW拉大隊往小食部請飲檸檬茶作為獎勵,怎料發現自己不夠錢畀要助手及時解圍。

溫馨大合唱

師妹們更乘機圍住JW要求現場點歌,面對清唱演繹首本名曲,JW以近乎完美的水準成功過關,搞到大家不停大叫Encore,最後師姐妹當然要溫馨大合唱,Jam出和音版《矛盾一生》,恍如小型演唱會!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!