網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月6日 星期四

傅嘉莉好有童真 [壹週刊 - 1413] __,傅嘉莉,M1,

一入到精品店,傅嘉莉好雀躍。同你吟一吟傅嘉莉好有童真近年住豪宅、坐靚車的傅嘉莉,早排孖住男伴現身太古城,不過呢位四眼肥仔並唔係傳聞中嘅富豪,而係Kel ...


一入到精品店,傅嘉莉好雀躍。

同你吟一吟

傅嘉莉好有童真

近年住豪宅、坐靚車的傅嘉莉,早排孖住男伴現身太古城,不過呢位四眼肥仔並唔係傳聞中嘅富豪,而係 Kelly細佬。

當日下晝,兩姊弟喺太古城出現,先去買蛋糕,沿路經過精品店, Kelly突然尖叫:「好得意呀!」跟住一個箭步衝入鋪頭,尾隨嘅細佬就好無奈話:「又睇呀?」見到家姐拎住隻熊 bear bear睇完又睇唔肯放手,細佬都冇晒符 keep住苦笑。摸完 bear bear,兩姊弟再去扭蛋。

估唔到平時成日俾人話拜金嘅 Kelly,都有童真嘅一面!

拎住隻啤啤熊睇完又睇,傅嘉莉細佬冇佢咁好氣。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!