網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月6日 星期四

連何雁詩都唔知!鄭俊弘認曾有未婚妻 __,鄭俊弘,何雁詩,

何雁詩和鄭俊弘十指緊扣現身見記者,2人一起接受傳媒訪問,鄭俊弘說:「多謝大家,呢件事令大家擔心,我同Step(何之洋名)一路以來都係好朋友,無論音樂、 ...


何雁詩和鄭俊弘十指緊扣現身見記者,2人一起接受傳媒訪問,鄭俊弘說:「多謝大家,呢件事令大家擔心,我同Step(何之洋名)一路以來都係好朋友,無論音樂、人生觀點都好似,以往感情係發生唔開心嘅事,我哋都一直互相扶持,但我感情一向低調,所以之前一段感情係冇人知,包括Step都唔知,不過呢段感情已終結!」

問拖手是否認愛?鄭說:「我知呢方面處理得唔好!(你哋已一齊?)我好多謝Step對我信任,我同Step感情啱啱開始,我哋會好好珍惜同保護感情,所以選擇唔公開,不過因為有報道令我唔可以唔出來澄清,希望大家畀多啲空間我哋!」

問何時拍拖?何說:「時間唔講喇!(一齊住?)唔係!(計劃睇村屋?)一齊去睇,不過未諗到咁遠!我唔喺香港大家要好好睇住佢(指鄭俊弘)!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!