掃呢頁CODE去手機

2017年5月5日 星期五

【半裸撐《沒女》大結局】54歲張兆輝爆肌 暗示同陳松伶…? __,沒女,張兆輝,陳松伶,

張兆輝最近喺大台劇《全職沒女》飾演「高富帥」莊富豪,估唔到54歲個Body仲係好得,連佢太太最近都係社交網貼咗張老公背裸倚窗邊嘅相,大騷爆肌相。而王浩 ...


張兆輝最近喺大台劇《全職沒女》飾演「高富帥」莊富豪,估唔到54歲個Body仲係好得,連佢太太最近都係社交網貼咗張老公背裸倚窗邊嘅相,大騷爆肌相。而王浩信都唔執輸,喺facebook貼咗張爆肌相,都係谷佢套劇《不懂撒嬌的女人》。張兆輝向來美顏有術,除咗每星期都會踢波同健身之外,食嘢都好清淡,主要食菜同白恰雞肉、魚肉等,難怪會引嚟唔少網民對佢有瑕想。對於近日有大陸網民私訊俾張兆輝話「想睡你的床」、「做你的愛人」等,張兆輝今日接受《蘋果》電話訪問笑笑口話﹕「估唔到o依家啲人咁直接!之前最多都係讚有型,很愛你,o依家啲粉絲表達支持程度升級咗,俾人幻想一下,自己都唔介意,都係得啖笑啦,套劇播完就冷靜返㗎喇,加上我最近已經刪除私信喇,哈哈。」太太有冇呷醋?張兆輝話﹕「唔會,全行都知我係唔過電,太太地位冇人可以代替,佢亦好清楚我為人,返內地工作,好多,都係嗰句,冇人索得過我老婆!佢喺我心目中永遠係當年嗰個美女,所以佢唔會擔心。」

fit咗幾多 以前就咁嘅
睇下王浩信幾大隻

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!