掃呢頁CODE去手機

2017年5月5日 星期五

壓力爆煲!鄧月平連隊廿粒燒賣爆喊 __,鄧月平,

唔好喊啦傻豬!現年19歲擁有36F上圍的藝人鄧月平(Larine)繼早前被東網獨家揭出她撻着31歲前拳王杜恒霖後,她日前被讀者爆料,指Larine懷有 ...


唔好喊啦傻豬!

現年19歲擁有36F上圍的藝人鄧月平(Larine)繼早前被東網獨家揭出她撻着31歲前拳王杜恒霖後,她日前被讀者爆料,指Larine懷有杜恒霖的BB。Larine接受東網訪問,否認佗B傳聞,直言感到莫名奇妙的她更發出一張泳裝照力證冇孕:「以我所知係佢(杜恒霖)朋友嘅太太有咗BB,依家變咗話我咁搞笑!」問到被傳有孕會否生氣?她自認女強人而未有生育計劃:「畀人傳冇咩嘢嘅,外人又唔知內情。我覺得自己係女強人,有小朋友都唔會係呢個年紀。」

Larine透露忙於學做運動去爭取試鏡機會:「夏天到喇,我就嚟有番22吋腰。我呢排為咗Casting而狂做運動,分別學習鋼管舞、空中絲帶舞、水袖舞及花式溜冰。因為機會只會留畀有準備嘅人。」她又指自己是工作狂,曾為練習演技而逼自己情緒大起大落,更自爆試過壓力爆煲而邊喊邊狂食燒賣:「我一靜就會精神緊張要搵嘢做,試過有次收工就壓力爆煲,狂食二十粒燒賣同幾個粉果,邊喊邊食。但依家已成過去,冇事喇。其實好多新人都好努力,唔止我一個!」

另外,Larine有份參演的電影《棟篤特工》日前煞科,只見以低胸裙甜美亮相的她透露於片中化身少女組合隊長,與蘇麗珊大鬥法。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!