掃呢頁CODE去手機

2017年5月5日 星期五

年齡相差冇問題!陳松伶保鮮婚姻有辦法 __,陳松伶,

相隔10年,松松再次為無綫拍劇。演員陳松伶(松松)相隔10年,再效力無綫,接拍劇集《全職沒女》,被安排與張兆輝擦出「愛火」,外界反應相當受落。談到今次 ...


相隔10年,松松再次為無綫拍劇。

演員陳松伶(松松)相隔10年,再效力無綫,接拍劇集《全職沒女》,被安排與張兆輝擦出「愛火」,外界反應相當受落。談到今次「復出」,松松笑謂:「未試過演相差咁大嘅角色,畀劇本吸引咗。(容易適應?)可以嘅,拍得算輕鬆,休息時間算足夠。今次同一班後起之秀好似張振朗及陳瀅等合作,覺得佢哋好用心去演,直至依家我哋都有保留group chat溝通。」

老公管到實

戲中扮演沒女的松松,現身生活中卻幸福滿瀉,她更自爆與老公張鐸有協定,就是彼此即使工作需要,每次分開也不可超過兩星期:「所以今次返嚟拍劇,機票錢好貴。其實好驚佢嚟探班,因為佢會管我嘅作息時間同飲食,一到凌晨12點佢就會話收工啦,夠鐘瞓覺嘞。」

曾因年齡差拒絕老公

松松「投訴」的語氣,實質卻sweet到爆。談到年紀比她少8歲的丈夫,她禁不住甜笑謂:「佢好似我爸爸咁,成日教我注意養生,喺北京生活嘅時候我哋以食魚、餃子,及煲花膠湯作調理。我老公連我護膚都要理,我好懶敷面膜嘅,差唔多要佢遞都埋嚟先搞,但我喺屋企忽然會見到個敷住面膜嘅男生飄過,佢敷得好密吓。」松松坦言當初曾因顧慮年齡差距而婉拒丈夫的追求:「不過後來發覺佢好認真,係個傳統中國男人,重視孝道、對老人家好好。」

唔得閒諗領養

松松表示自己刻下香港、北京兩邊走,加上在內地成立了與丈夫聯名的演藝公司,未來工作將更加忙碌。近期對外表示有意領養小朋友的她坦言:「初期係有討論過(生育問題)嘅,依家我哋都有親人要照顧,所以冇再諗嘞。」一年有一半時間留港的她,原來生活相當貼地:「喺香港我會篤魚蛋、搭巴士、逼港鐵,覺得好好玩又方便。(唔介意畀人行注目禮?)有問題,咪笑吓、say hello囉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!