掃呢頁CODE去手機

2017年5月5日 星期五

【宣萱繼續黑面】唐詩詠除衫露小背心 王浩信硬sell蛋卷 __,王浩信,宣萱,唐詩詠,

唐詩詠日前好姊妹黃翠如賣甩男友,去咗太平山街一間coffeeshop嘆咖啡,現實生活輕鬆寫意,但噚晚佢喺大台嗰集《不懂撒嬌的女人》就唔係咁喇。噚晚《撒 ...


唐詩詠日前好姊妹黃翠如賣甩男友,去咗太平山街一間coffee shop嘆咖啡,現實生活輕鬆寫意,但噚晚佢喺大台嗰集《不懂撒嬌的女人》就唔係咁喇。噚晚《撒嬌》 繼續講番「Mall姐」宣萱呢個上司幾惡頂,霸道到唔俾人喺公司大便之餘,三更半夜仲call晒成team人返公開會。而原本喺公司開OT嘅唐詩詠,就要急急腳換衫開會,仲一邊同王浩信傾偈,一邊換衫!詩詠喺王浩信面前解鈕,話咁快就除淨白色小背心,不經意咁輕輕性感。但最離譜嘅係,大台用咗成節幫蛋卷品牌賣廣告,由得罪咗宣萱嘅王浩信捧住盒蛋卷食足一節十分鐘,大台總有方法將盒蛋卷放喺你眼前。至於呢集宣萱同林文龍嘅辦公室政治,啱啱收工嘅打工仔見到,就應該好有共鳴。林文龍喺大老細面前sell宣萱嘅project,仲搶埋主動權,激到宣萱要成team同事放假抗議。至於第一日返工嘅高海寧,仲加把嘴捲入呢場戰爭,未過試用期使唔使咁大膽呀?

(電視截圖) 唐詩詠換衫即刻開會。 (電視截圖) (電視截圖)
邊個會咁大膽喺公司換衫? (電視截圖) (電視截圖) 宣萱同林文龍喺公司互鬥,一班下屬瞓咗都要起身聽電話。 (電視截圖)
高海寧第一日返工,就加把嘴,唔驚俾人炒? (電視截圖) 成節講王浩信差啲俾人炒,結果佢全程拎住蛋卷話要派散水餅。(電視截圖) (電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!