網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月14日 星期日

胡杏兒佗B:母親節宣布有喜 37歲胡杏兒晒BB超聲波 __,杏兒,胡杏兒,

可以坐飛機,杏兒已經佗穩咗喇。今日母親節有喜事發生呀!就係37歲胡杏兒喺社交網宣布造人成功,之前放晒口風話會積極造人,估唔到咁快就傳出喜訊啦!佢同老公 ...


可以坐飛機,杏兒已經佗穩咗喇。今日母親節有喜事發生呀!就係37歲胡杏兒喺社交網宣布造人成功,之前放晒口風話會積極造人,估唔到咁快就傳出喜訊佢同老公 ...


可以坐飛機,杏兒已經佗穩咗喇。

今日母親節有喜事發生呀!就係37歲胡杏兒喺社交網宣布造人成功,之前放晒口風話會積極造人,估唔到咁快就傳出喜訊佢同老公Philip Lee(李乘德)喺馬爾代夫拍咗一輯相喺微博公布喜訊,據知杏兒已經有咗四個多月,仲要係一索得男添!相中所見杏兒雖然有咗,但身形都好纖幼,佢仲附上一張BB超聲波相,她說:「今年的母親節太特別了,感恩上天送給我們的禮物,感覺好奇妙。我們的李寶寶已經迫不急待在我肚子裏做起仰臥起坐了,寶寶再等一下,爸爸和媽媽也很期待和你見面呢!!」

至於杏兒老公Philip亦有喺社交網站上載聽肚入面BB心跳嘅照片,成個慈父咁樣,佢留言:「Happy Mothers Day to the most beautiful mother to be.老婆,第一個母親節快樂!We cannot wait to see you!So for now I will just try to listen to your little heartbeat.」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!