網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月14日 星期日

【演技大爆發!】詩詠BB喊到面容扭曲 劉丹揭Mall姐生唔到仔 __,劉丹,

噚晚嘅《不懂撒嬌的女人》,講到宣萱飾演嘅Mall姐炒咗王浩信演嘅Saving,之後Saving就爆seed鬧Mall姐,仲被人打咗一巴,去到今集重點就 ...


噚晚嘅《不懂撒嬌的女人》,講到宣萱飾演嘅Mall姐炒咗王浩信演嘅Saving,之後Saving就爆seed鬧Mall姐,仲被人打咗一巴,去到今集重點就落喺唐詩詠嘅演技上喇,因為Saving被人炒咗,詩詠BB諗住求Mall姐原諒Saving,仲講返佢以前同Mall嘅事,講講下就七情上面喊出嚟,嗰一種崩潰式嘅演技,喊到樣都變埋,真係唔簡單,最後Saving同詩詠BB一齊辭職。而呢一集另一個重點,就係Mall姐被劉丹發現佢身體出事,生唔到BB,呢個消息畀劉丹知道咗,劉丹就面對唔到Mall姐,一見到就即喊,丹爺嘅演技又係世界級,完全搶晒戲,最後連劉丹都離開埋倣星呢間公司,所以呢集就已經有三個人離開公司。不過大家最鍾意嘅Saving同詩詠BB,今集就好少出場,重心放喺林文龍、高海寧、宣萱同劉丹身上,而下集嘅劇情,將會係林文龍同高海寧嘅感情線。

(電視截圖) 七情上面 (電視截圖) (電視截圖)
(電視截圖) 喊到樣都扭曲埋 (電視截圖) 掃晒啲嘢,幾有型 (電視截圖)
(電視截圖) 發現咗Mall姐生唔到BB (電視截圖) (電視截圖)
仲跪埋地 (電視截圖) (電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!