網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月14日 星期日

第一次過母親節 吳若希無啦啦嗌怕死? __,吳若希,

Giselle好得意呀!今日係母親節,升呢做媽媽嘅吳若希第一次過母親節,佢喺fb上載B女Giselle嘅相,仲話自己第一年做人母,感觸好深,佢留言:「 ...


Giselle好得意呀!

今日係母親節,升呢做媽媽嘅吳若希第一次過母親節,佢喺fb上載B女Giselle嘅相,仲話自己第一年做人母,感觸好深,佢留言:「最大變化是膽子變小了,很怕死~ 很怕自己身體差,很怕自己出什(甚)麼意外,留下我女兒一個,因為我想有長長的命教她做一個有同理心的好人,想陪她走過所有困難,想看著(着)她長大找一個疼她的人出嫁。不期望Giselle以後要拔尖,只願她可以健康快樂地成長~~ 媽媽愛你」

之前,吳若希係唧牙膏式咁晒囡囡,有時晒吓腳仔,有時就晒吓手仔咁,今次難得晒B女靚樣,雖然個樣Blur咗少少,但都見到Giselle好得意㗎!仲有呀,Giselle着住件衫都好有愛,寫住I Love Mama呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!